translation

Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Σιροπιαστό κέικ με τρούφα

Pin It

Αυτό το κέικ είναι της Μαργαρίτας μας και από τότε που το έφτιαξα για πρώτη φορά το λάτρεψα, για την απίθανη σοκολατένια γεύση του αλλά και την απίστευτη ευκολία παρασκευής του!
Μαργαρίτα μου αφιερωμένο σε εσένα……

SV108111
Υλικά
1 φλ. ζάχαρη
1 βιτάμ (250 gr.)
2 φλ. φαρίνα κόκκινη
1 πακέτο τρούφα (100 γρ.)
2 βανίλιες
4 αυγά
1 μπέικιν

για το σιρόπι
2 κούπες ζάχαρη
2 κούπες νερό

2 κουβερτούρες τριμμένες

Εκτέλεση
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί για 4 λεπτά.
SV108092
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε ένα ταψάκι και βάζουμε την ζύμη.
SV108095
Ψήνουμε το κέικ στους 180 βαθμούς για περίπου 35-40 λεπτά.
Μόλις είναι έτοιμο το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει.
SV108100
Φτιάχνουμε το σιρόπι μας βράζοντας σε ένα κατσαρολάκι τη ζάχαρη με το νερό για 5 λεπτά.
SV108097
SV108102
Σιροπιάζουμε το κρύο κέικ και ρίχνουμε αμέσως τις τριμμένες γουβερτούρες για να λιώσουν από τη ζέστη του σιροπιού!
ea

16 σχόλια:

margarita είπε...

Ευχαριστω πολυ για την αφιερωση και για τα καλα σου λογια!!! Αυτο το γλυκο ειναι οντως τελειο αξιζει να το δοκιμασετε !!

Αλεξάνδρα είπε...

Χαίρομαι Μαργαρίτα μου που σου άρεσε η παρουσίαση!Και φυσικά είναι αφιερωμένο σε εσένα αφού εσύ μου το έμαθες.....

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

και μυρμηγκωτό και σιροπιαστό, μας κολάζετε κυρίες μου και συνεχώς σε μεγάλους πειρασμούς μας βάζετε

margarita είπε...

Γαστεροπληξ εσυ παιδι μου μη μιλας για πειρασμους, γιατι λιγους μας εχει βαλει και εσυ τοσο καιρο!!!
χαχαχαχα Φιλακια

Athina είπε...

Το κέικ αυτό είναι φ ο β ε ρ ό !!Το έχουμε φτιάξει(λογικά είναι αυτό που έχετε και σε αλλο σαιτ)και άρεσε σε όλους και ακόμα και σε καποιους που είναι δύσκολοι με τα γλυκά!!

Αλεξάνδρα είπε...

Ναι Αθηνά μου είναι φοβερό κέικ!!!!Ας είναι καλά η Μαργαρίτα μας με την υπέροχη συνταγή της!

big mama είπε...

Πολύ λαχταριστό! Και η σοκολάτα από πάνω, κόλαση!

nopoula είπε...

Το εφτιαξα Μαργαριτα μου,το γλυκο σου!Τι να πω πια βρε κοριτσια για τις συνταγες σας!Οτι εχω κανει ειναι αριστα επιτυχημενα!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναι ναι ναι!!!Το φτιαξαμε και αυτο...τι να πω και γω που δεν μπορω να φαω Αλεξανδρα μου???Ειδα ομως το αποτελεσμα στα ματια της μαμας μου και απολαυσα τα λογια της:τι κεικ ειναι αυτο που εφτιαξες κοριτσι μου???Αριστουργημα...ευχαριστω πολυ Αλεξανδρα και Μαργαριτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Kala fainetai t e l e i o...na se rvthsw kati margarita?epeidh exv forma silikonis mporw na kanw to sygkekrimeno keik?an to vgalw apo th forma k riksw to siropi apo panw k th sokolata ginetai???

Αλεξάνδρα είπε...

Καλημέρα καλή μου φίλη.

Γιατί θα πρέπει να βγάλεις το κέικ από τη φόρμα;

Μέσα στη φόρμα σου θα το σιροπιάσεις κανονικά.
Δεν παίζει κανένα ρόλο που είναι σιλικόνης.
Θα ακολουθήσεις κανονικά τη διαδικασία.

Καλή επιτυχία αν τελικά το δοκιμάσεις..
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΒΟΥΤΥΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ?Η ΜΗΠΩΣ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΥΓΡΟ ΥΛΙΚΟ??ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ,ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΑ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ, ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΤΑΝ, ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΞΕΡ ΜΟΥ...:(

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα
Μαλλον εβαλες πλάκα βιταμ που ειναι πιο σκληρο κατευθειαν απο το ψυγειο, βάλε βιταμ σοφτ το κεσεδάκι ή να αφησεις την πλάκα να παρει θερμοκρασια δωματιου. Σχεδον παντα το βουτυρο αν δεν ειναι σε θερμοκαρασια δωματιου δεν χτυπιετε
Φιλικα Μαργαριτα

Kralice είπε...

Μια (χαζή) ερώτηση... Οταν λέμε "1 μπέικιν" εννοούμε 1 φακελάκι μπέικιν, σωστά; Ευχαριστώ πολύ! :)

Ανώνυμος είπε...

ηθελα να ρωτησω το κοψιμο της κουβερτουρασ πως το καταφερνεις γιατι στον τριφτη που δοκιμασα βγαινει τριμα

margarita είπε...

Καλησπέρα
Εγω το τρίβω στο multi και το ρίχνω απο πάνω μολις βγάλω το γλυκο απο το φουρνο.
Λιωνει αμέσως.
Καλη Επιτυχια!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...