translation

Δευτέρα, 9 Αυγούστου 2010

Κέικ με γεύση παγωτού

Pin It

Η συνταγή είναι αυτοσχέδια...
Τη φτιάχνει η μαμά μου και είναι τέλεια!!!!!!

Εικόνα 021

Υλικά
4 αβγά
3 κουπές φαρίνα με άρωμα βανίλια
1 κούπα φρέσκο βούτυρο
500γρ κρέμα γάλακτος Δέλτα
1 μπέικιν
1 βανίλια
2 κούπες ζάχαρη



Εκτέλεση
Αλευροβουτυρώνουμε μια φόρμα του κέικ και προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.

Εικόνα 014

Χτυπάμε όλα τα υλικά μαζί.

Εικόνα 015

Τα βάζουμε στη φόρμα

Εικόνα 016

και το ψήνουμε,μέχρι η οδοντογλυφίδα να βγαίνει καθαρή.

Εικόνα 023

Καλή Επιτυχιά!!!

Tip
Μη σας προβληματίσει αν είναι σαν υγρό μέσα.Eίναι απο την κρέμα γάλακτος.

19 σχόλια:

The Dark Chef είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Ενδιαφέρον το κέικ με κρέμα γάλακτος, σίγουρα θα έχει πολύ πλούσια γεύση!
Και για περισσότερη γεύση παγωτού, με μια μπάλα παγωτό βανίλια στο σερβίρισμα, θα είναι τέλειο! :)

pandora είπε...

Συμφωνώ με την Dark Chef μια μπάλα παγωτού θα το συμπλήρωνε τέλεια...Μπράβο στη μαμα :))

anthoulaki2010 είπε...

Το καλυτερο και γευστικοτερο κεικ που εχω φτιαξει μεχρι τωρα!!Η νοστιμια της απλοτητας.....!

margarita είπε...

Χαιρομαι Ανθουλακι που σου αρεσε, ειναι οντως πολυ γευστικο κεικ

Ευδοκια είπε...

Μαργαριτα μου ,γεια στα χερια της μανουλας σου.
Το κεικ ειναι φανταστικο και νοστιμοτατο.Φυσικα αυτη δεν ειναι αποψη μονο δικη μου αλλα και της εξαδελφης μου που τον τελευταιο καιρο εχει γινει μεγαλη fun του blog σας.

margarita είπε...

χαιρομαι που σας αρεσε οντως ειναι ενα απο τα καλυτερα κεικ που εχω δοκιμασει

Δέσποινα είπε...

Το έφτιαξα κι εγώ την Παρασκευή που μας πέρασε. Πάρα πολύ εύκολο στην κατασκευή και πάρα πολύ νόστιμο το αποτέλεσμα. Το κυριότερο, δε μυρίζει αυγουλίλες που είναι και το μόνιμο πρόβλημά μου με τα γλυκά.Μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

ti enoeis fresko boutiro;

Aννα Μαρια είπε...

Κοριτσια,εκανα το κεικ ,εβαλα αντι βανιλια ξυσμα πορτοκαλι και του προσθεσα και μια orange cream cheese frosting,τι να σας πω πια!εγινε απιστευτα νοστιμο,αν θελετε καντε το ετσι μια φορα,θα δειτε τι ωραιο ειναι!Βεβαια ακομα να σας στειλω το νουμερο που φορω,αλλα που θα παει,θα το λαβετε και αυτο!!!!χιχιχι
Παντα φιλικα,Α/Μ

Μαρία Ρέθυμνο είπε...

Αγαπητή Αλεξάνδρα χτες έφτιαξα το κέικ αυτό και βγήκε τέλειο!!!!Έχεις γίνει η αιτία που μαγειρεύω με όρεξη!Το blog σου είναι τόσο ενδιαφέρον κι εμένα προσωπικά οι φωτογραφίες με βοηθάνε πολύ. Κάθε μέρα σε συμβουλεύομαι για όλα τα φαγητά και τα γλυκά που θέλω να φτιάξω. Έχω φτιάξει ήδη αρκετά με τοπ την κολοκυθόπιτα χωρίς φύλο που όσες φορές κι αν την έκανα την τσακίσαμε.
Φιλιά πολλά από την Κρήτη!

Ανώνυμος είπε...

Με λίγα λόγια απλά τέλειο!!!!
Μπράβο Αλεξάνδρα. Πιστεύω πως το blog σου είναι από τα καλύτερα blog μαγειρικής-ζαχαροπλαστικής μακράν.
Κορίτσια συνεχίστε έτσι.
Μπράβο και πάλι.
Μαρίνα

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το κείκ το έχω φτιάξει άπειρες φορές και είναι πάντα ΤΕΛΕΙΟ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Kαλησπερα!!
Οταν λετε 1 μπεικιν , εννοειται 1 φακελλο(Αλλατινη νομιζω) ή μια κουταλια ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα
εναν φακελο.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα. Ποια ειναι η φαρινα με αρωμα βανιλια?

Μαργαριτα είπε...

Καλησπέρα
εινια σε κίτρινη συσκευασια και ειναι της Γιωτης

Ανώνυμος είπε...

που βρισκει καποιος το orange cream frosting?

margarita είπε...

Θελετε να σας στειλω συνταγη? ετοιμη δε ν υπαρχει τουλαχιστον Ελλαδα

Μυρτώ είπε...

Καλημέρα, εγώ τέτοια φαρίνα δεν μπορώ να βρω! Καμιά ιδέα πως να την αντικαταστήσω? Να βάλω πιο πολύ βανίλια σκόνη?

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...