translation

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Μελομακάρονα

Pin It
Χριστούγεννα χωρίς μελομακάρονα γίνεται;
Δεν γίνεται…

DSC00838



Υλικά2 νεροπότηρα καλαμποκέλαιο
1 νεροπότηρο χυμό πορτοκάλι
1/2 φλ. καφέ κονιάκ
1 φακελάκι μπέικιν
1 κ.γ. σόδα
1 κ.γ κανέλα
1 φλ. τσαγιού ζάχαρη
7 φλ. τσαγιού αλεύρι (όχι φαρίνα ή αυτό που φουσκώνει μόνο του)
ξύσμα από 1 λεμόνι ή πορτοκάλι
για το σιρόπι
3 1/2 ποτήρια νερό
3 1/2 ποτήρια ζάχαρη
2 κ.σ.μέλι
1 ξυλάκι κανέλας
7 καρφιά γαρύφαλλο
ΕκτέλεσηΠροθερμαίνουμε το φούρνο στους 220 πάνω κάτω (= το σύμβολο του φούρνου)
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί,
DSC00825
και τα ζυμώνουμε καλά.
DSC00826
Πλάθουμε σε μικρά σουτζουκάκια λίγο φουσκωτά όχι πλακέ.
DSC00827
Τα βάζουμε στο φούρνο και τα ψήνουμε για 20 λεπτά.
DSC00832
Βάζουμε το σιρόπι να βράσει (όλα τα υλικά μαζί).
DSC00830
Βγάζουμε τα μελομακάρονα τα αφήνουμε για 5 λεπτά να κρυώσουν και τα βουτάμε για 30 δεύτερα με 1 λεπτό στο σιρόπι που βράζει.
DSC00831
Τα βγάζουμε σε πιατέλα και ρίχνουμε από πάνω καρύδια.
DSC00837
                            Καλή Επιτυχία!!!
ΤΙΡ
Μην τα κάνετε πολύ μεγάλα γιατί φουσκώνουν αρκετά.
Οι χρόνοι πρέπει να είναι ακριβείς.
Εγώ τα σιροπιάζω  για 30 δεύτερα,επειδή είναι ζεστά μαλακώνουν αλλά όταν κρυώσουν μετά σφίγγουν μη τα φοβηθείτε.
Την συνταγή μάς την έστειλε η φίλη Γεωργία και είναι από ζαχαροπλαστείο της Καβάλας.

11 σχόλια:

mia maria είπε...

Και του χρόνου με υγεία! Καλές γιορτές!

Ειρήνη είπε...

καλά και γλυκά Χριστούγεννα σαν τα γλυκάκια σας!

Ανώνυμος είπε...

την ίδια συνταγή με μικρές διαφορές στις ποσότητες, αλλά με τα ίδια υλικά κάνω και γω 25 χρόνια τώρα κάθε Χριστούγεννα...γίνονται καταπληκτικά,μυρωδάτα,μελωμένα.....και του χρόνου!!!!!!!!

VassO

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τα τελειωσα και γεύτηκα το πρώτο, νόστιμαααααααααα!!!
Καλές γιορτές και Καλά Χριστουγεννα!!!
Ελένη Δ.

Eva είπε...

Μόλις τα έβγαλα από τον φούρνο και έχει μοσχομυρίσει όλο το σπίτι, άσε που όλοι κάνουν επιδρομές στην κουζίνα, μάλλον δεν θα προλάβω να τα σιροπιάσω, ευχαριστούμε για την ωραιότατη συνταγή, Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Μπράβο τέλεια η γεύση τους!!! Εγώ έκανα ένα λάθος μόνο,που δεν διάβασα αυτό που διευκρίνισες να είναι φουσκωτά και μου έγιναν πλακέ οπότε μετά σιρόπιασμα έγιναν μαλακά.
Πάντως σαν γεύση σχίζουν και επειδή βλέπω να μην μένουν και πολλά κομμάτια μέχρι το απόγευμα, θα ξαναπροσπαθήσω
Ευχαριστούμε για την συνταγή. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Και κάτι ακόμη συγχαρητήρια για την δουλειά σας κάθε πρωί μπαίνω και βλέπω την καινούργια συνταγή

ΜΑΡΙΑ Κ. είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΑΥΤΑ.ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙΡΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΟΣΕΣ ΕΙΧΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ,ΑΚΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΣΕΦ,ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΟΣΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ.ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΩΝ 7 ΦΛΥΤΖΑΝΙΩΝ ΑΛΕΥΡΙ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟΣΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΛΑΣΣΩ.ΚΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΗΘΕΛΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΛΩΜΑ ΕΣΠΑΓΑΝ.ΤΑ ΜΕΛΩΣΑ ΣΕ ΤΑΨΑΚΙ ΛΙΓΑ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΙΑΤΕΛΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΙΓΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΚΕΡΑΙΑ.
ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡΕΛΕΛΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΥ ΛΑΔΙ.
ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΙΡΟΠΙΟΥ.ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΙΩΣΑ ΣΕ 3 ΠΟΤΗΡΙΑ ΝΕΡΟ ΚΑΙ 3 ΖΑΧΑΡΗ ,ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΕ ΑΡΚΕΤΟ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΠ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ /ΚΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΝΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ.
ΜΑΡΙΑ Κ.

αναστασία είπε...

καλημέρα! σκοπεύω να φτιάξω αυτή τη συνταγή αλλά πείτε μου σας παρακαλώ πόλύ εάν μπορώ να μειώσω τη ζάχαρη στο σιρόπι γιατί δεν μου αρέσουν πολύ γλυκά και επίσης να προσθέσω σιμιγδάλι στα μελομακάρονα ?
ευχαριστώ

margarita είπε...

οχι νομιζω ειναι οτι πρεπει η ζαχαρη,
αν θελεις συνταγη με σιμιγδαλι εχω να σου στειλω αλλη συνταγη να δοκιμασεις αν θελεις στειλε μου το email σου

Δώρα είπε...

αυτή την συνταγή με το σιμιγδάλι αν την φτιάχνεις εσυ Μαργαρίτα θα ήθελα να την έχω και εγώ αν γίνετε γιατι πρώτη φορα θα φτιάξω μελομακάρονα και δεν ξέρω πιοα συνταγή να ακολουθήσω ....είναι πάρα πολλές οι παραλαγές!!!

margarita είπε...

δεν την εχω κανει μου την εχει στειλει αναγνωστρια με πολυ καλες συστασεις, αν θελεις στειλε μου το ειμαιλ σου να την στειλω

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...