translation

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Κολοκυθοκεφτεδες

Pin It
Μυρισε καλοκαιράκι!!!
κολοκυθοκεφτεδες
Υλικά
5 κολοκυθακια
3 κρεμμυδια ψιλοκομμένα
1 αυγο
1 φλυτζ. αλευρι
1/2 ματσακι ψιλοκομμένο ανηθο
10 φυλλά δυόσμου
100γρ κεφαλοτυρι
100γρ gouda
αλάτι, πιπέρι
1 φλ. ελλ. νερο
λαδι για το τηγανισμα
Εκτέλεση
Τριβουμε τα κολοκυθακια στο χοντρο μερος του τριφτη,
Εικόνα
σε ενα τηγανι βαζουμε τα κολοκυθακια με τα κρεμμυδια με λιγο νερό  και τα αχνιζουμε μέχρι να πιουν ολα τα υγρα τους, τα αφηνουμε να κρυωσουν και προσθετουμε τα υπολοιπα υλικα ζυμωνοντας καλά.
Εικόνα 019
Βαζουμε αρκετό λαδι σε ενα τηγανακι να καψει και και με ενα κουταλι περνουμε μειγμα και το ριχνουμε στο τηγανι,
Εικόνα 027
το τηγανιχζουμε και απο της 2 πλευρες, μολις παρει χρυσαφει χρωμα το αποσυρουμε απο το τηγανι.
Εικόνα 028
                      Καλη Επιτυχια!!!
Υ.Γ. Προτειμοτερο θα ηταν να ριχνετε σιγα σιγα το αλευρι και οχι μονο μιας, τα κολοκυθακια δεν εχουν το ιδιο μεγεθος οποτε η ποσοτητα θα αλλαζει, το μειγμα δεν πρεπει να ειναι σφικτο

11 σχόλια:

Φωτεινη Τ. είπε...

Kαλησπερα Μαργαριτα
Πραγματι με τον συγκεκριμενο μεζε μυριζει καλοκαιρι,μια που αυτη την εποχη τα κολοκυθακια ειναι ιδιαιτερα νοστιμα.Κατα τη γνωμη μου, το ταπεινο αυτο πιατο, αποτελει ισως ενα απο τα πιο ντελικατα σε γευση εδεσματα!ηΗ συνυπαρξη των μυρωδικων και των λαχανικων ειναι απολυτα ισορροπημενη,η δε προσθηκη των τυριων σαν ενα επιπλεον στοιχειο νοστιμιας ,απογειωνει την γευση!Καλο βραδυ και φιλια πολλα.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Μαργαρίτα! Δεν ξέρω αν θα δημοσιεύσεις το σχόλιό μου και δεν με πειράζει αν αυτό δεν γίνει.
Ήθελα απλά να εκφράσω τη λύπη μου που αποχώρησε η Αλεξάνδρα, από ότι φαντάζομαι ξαφνικά και αναίτια, από το μπλογκ..Ό,τι και αν γίνει, εγώ θα λατρεύω τις συνταγές και των δύο σας!
Θεωρώ όμως άδικο να αφαιρέσει όλες οι συνταγές της, από τη στιγμή που τόσο καιρό συνεργαζόσσασταν στο μπλογκ.Άλλωστε, εμείς τις είχαμε αγαπήσει και τώρα πώς θα τις βρίσκουμε;

Καλή συνέχεια..

Eri είπε...

Τρελαίνομαι σου λέω, είναι φανταστικοί!

Μαργαιτα είπε...

καλησπερα δεν εχω προβλημα να το δημοσιευσω, δεν υπαρχει λογος αλλωστε, εγω δεν εχω προβλημα η Αλεξανδρα απαιτησε να σβηστουν οι συνταγες της, να σας πω την αληθεια εγω διακοπες ημουν και ημουν εντελως απροετοιμαστη για αυτο γιατι δε προηγηθηκε κατι απλα μου εστειλε μυνημα οτι αποχωρει και θα δημιουργησει δικο της blog , δεν γνωριζω κατι πεισσοτερο

μαρια είπε...

τελεια συνταγη μπραβο μαργαριτα

μαρινα είπε...

mporei να αποχωρησε η αλλη αλλα εμεις θελουμε συνταγες απο σπιτι

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα πω μόνο πως όταν στέλναμε δικές μας συνταγές τις στέλναμε στο blog και όχι στην Αλεξάνδρα ώστε να τις οικειοποιηθεί και να τις πάρει μαζί της. Το κάναμε για να ενδυναμώσουμε ένα blog με πολύ ωραίες συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής και αυτό που συνέβη είναι τόσο λυπηρό όσο και απαράδεκτο...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας...θα συμφωνησω απολυτα με τον ανωνυμο 4:21 μ.μ....οτι κανεις δεν μπορει να οικιοποιειται συνταγες αλλων....

Ανώνυμος είπε...

Μόλις είδα ότι και οι συνταγές που είχα στα αγαπημένα μου δεν υπάρχουν πια!! Ντροπή και κρίμα!!

Ανώνυμος είπε...

Σας παρακαλώ εάν έχετε φυλαγμένες την "κοτόπιτα της γιορτής" και την "πορτοκαλόπιτα με φύλλο από την κατάψυξη" στείλτε μου ένα email στο angelikikontou@yahoo.gr. Eίναι οι αγαπημένες συνταγές των παιδιών μου και αυτά δεν φταίνε σε τίποτα να μην μπορώ να τους τα φτιάξω... Ευχαριστώ για την κατανόηση και καλή συνέχεια.

Μαργαριτα είπε...

Δυστηχως δε μπορω να σε βοηθησω, συγνωμμη, θα ανεβου ν συνταγες πολυ καλες με το ιδιο θεμα, αν θελετε να περιμενετε ν ατις δοκιμασε τε.

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...