Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ζεστό Κέικ με Σταφύλια


Γεια σας, όπως καταλάβατε εδω και καιρό έχουν αλλάξει κάποια πράγματα στο blog, και θα αλλάξουν και αλλά, έτσι θα δημιουργηθεί μια καινούργια στήλη guest post όπου μια φόρα τον μηνά θα φιλοξενείται μια συνταγή από έναν Έλληνα food blogger, ζήτησα την αρχή να την κάνει η φίλη μου Ερη από το Captain cook. 
Την Ερη την γνώρισα από ένα site  με μαμάδες,  την παρακολουθούσα να κάνει  τα πρώτα βήματα στο food blogging μετά από λίγους μήνες  έφυγε για Αμερική, την χάσαμε για λίγο, όμως δε το έβαλε κάτω συνέχισε να μας κερνάει τις νοστιμιές της από μακριά…. Αυτό που μου  αρέσει στο blog της είναι ότι έχει διαφορετικές συνταγές, άριστα γραμμένες με τέλεια γευστικά και οπτικά  αποτελέσματα, όπως επίσης ότι λατρεύει να κάνει συνταγές για παιδιά, έχει βρει  τρόπο να τρώνε  ακόμη και μπρόκολο….Κάποτε την είχα πει μια και είσαι στην Αμερική μάθε να κάνεις τούρτες και μου είπε ότι θα προτιμούσε να κάνει πίτες,  και όχι άδικα μιας και το blog της είναι γεμάτο από  συνταγές με πίτες, τότε της πρότεινα να ανοίξει μαγαζί, (αν το κάνεις θέλω ποσοστά) μιας και οι Αμερικάνοι έχουν για πίτες τις τάρτες …. Δεν την έχω γνωρίσει ποτέ από κοντά, αλλά την αισθάνομαι  φίλη μου μιας και μιλάμε κάθε μέρα σχεδόν. Περιμένω πότε θα γυρίσει να πιούμε εκείνον το καφέ.
Ξεκινάω... Σήμερα έχω την τιμή να φιλοξενηθεί συνταγή μου στο blog «Συνταγές… από Σπίτι» . Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και όταν η Μαργαρίτα μου το ζήτησε απάντησα θετικά με πολύ χαρά χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τι να σας πω τώρα εγώ για αυτό το κορυφαίο blog, που τόσα χρόνια μας χαρίζει τις συνταγές του, έχοντας τεράστια επιτυχία, και όχι άδικα. Οι συνταγές της Μαργαρίτας είναι πάντα εύκολες, πεντανόστιμες και με αναλυτικές οδηγίες. Όταν ξεκίνησα και εγώ το Captain Cook, ένα τέτοιο blog σαν της Μαργαρίτας ήταν και είναι το πρότυπο μου.
Μεγάλη μου τιμή λοιπόν, να βρίσκομαι σήμερα εδώ, έχω ετοιμάσει για εσάς ένα υπέροχο κέικ της εποχής με σταφύλια και σταφίδες που ελπίζω πως θα σας αρέσει πολύ!


Ζεστό Κέικ με Σταφύλια
Προσαρμοσμένη συνταγή της Alex Guarnaschelli

stafilia
Υλικά
60 γρ βούτυρο ( 3 3/12 κουταλιές της σούπας) και λίγο παραπάνω για το άλειμμα του σκεύους
¾ της κούπας ζάχαρη
2 μεγάλα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου
Το ξύσμα από ένα λεμόνι
1 ½ κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
Μια τσιμπιά αλάτι
½ κούπα ελαφρύ ελαιόλαδο
½ κούπα γάλα (κατά προτίμηση πλήρες)
1/3 της κούπας σταφίδες
2 κούπες σταφύλια κομμένα στη μέση (οτιδήποτε αρκεί να μην έχουν κουκούτσια)
½ κούπα μέλι

Διαδικασία
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 180 βαθμούς.
Χτυπάμε το βούτυρο με την ζάχαρη χρησιμοποιώντας ένα μίξερ σε μέτρια ταχύτητα μέχρι να αφρατέψουν τα υλικά περίπου 5 λεπτά. Προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά, το ξύσμα και συνεχίζουμε το χτύπημα μέχρι να ενοποιηθεί το μείγμα.
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το baking powder και το αλάτι. Τα προσθέτουμε σιγά σιγά στο προηγούμενο μας μείγμα και συνεχίζουμε να δουλεύουμε με το μίξερ. Γυρίζουμε το μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα και προσθέτουμε το ελαιόλαδο και το γάλα. Σε ένα μικρό μπολάκι ανακατεύουμε τις σταφίδες με 1 κούπα από τα σταφύλια και 1 κουταλιά της σούπας αλεύρι. Ανακατεύουμε καλά, τα προσθέτουμε στο μείγμα μας και ανακατεύουμε με μια σπάτουλα, ίσα ίσα να τα ενσωματώσουμε.

stafilia_diadikasia_el
Βουτυρώνουμε καλά μια μέτρια φόρμα για κέικ και προσθέτουμε το μείγμα. Ψήνουμε για 40 – 45 λεπτά. Τσεκάρουμε αν το κέικ μας είναι έτοιμο, μπήγοντας μια οδοντογλυφίδα στο κέντρο του. Αν η οδοντογλυφίδα βγαίνει καθαρή, το κέικ μας είναι έτοιμο.
Για την σάλτσα μελιού, ζεσταίνουμε το μέλι σε ένα κατσαρολάκι σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε τα σταφύλια που περίσσεψαν. Σιγοβράζουμε για 10 λεπτά και αποσύρουμε από την φωτιά.
Σερβίρουμε το κέικ με λίγο γιαουρτάκι ανακατεμένο με λίγη άχνη ζάχαρη και την μελένια σάλτσα με τα σταφύλια. Φυσικά αν θέλετε το σερβίρετε μόνο με την σάλτσα του ή με σαντιγί.

stafilia2
Όποιος φίλος food blogger θέλει να συμμετάσχει ας στείλει μήνυμα στο email του blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...