translation

Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Κολοκυθόπιτα χωρίς φύλλο ή Μπατζίνα

Pin It
Δε θα μείνει ψίχουλο…..
ί

Υλικά
3-4 κολοκυθάκια πράσινα
4 αυγά
1 φλ. τσαγιού λάδι
1 φλ. ελληνικού φρυγανιά
2 φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 σακουλάκι μπέικιν
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
500 γρ τυρί φέτα
δυόσμο, μαϊντανό ψιλοκομμένα
αλάτι ,πιπέρι

Συνταγή
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς, Πλένουμε τα κολοκυθάκια και τα τρίβουμε στην χοντρή μεριά του τρίφτη, τα στύβουμε με τα χέρια και τα βάζουμε σε ένα σουρωτήρι να στραγγίξουν για περίπου 30 λεπτά.
DSC04497
έπειτα βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μεγάλο ταπερ
DSC04501
και τα ανακατεύουμε καλά σαν να ζυμώνουμε κιμά,
DSC04504
περνούμε ένα ταψί 30 χ 40  ή 32 εκ διάμετρο το λαδώνουμε και το περνάμε μια στρώση με φρυγανιά,
DSC04499
ρίχνουμε από πάνω τον χυλό,
DSC04505
πάνω στον χυλό ρίχνουμε πάλι λίγο λάδι και φρυγανιά για να κάνει κρούστα,
DSC04506
το ψήνουμε στον φούρνο για 40 λεπτά περίπου μέχρι να χρυσίσει καλά η επιφάνεια.
DSC04507
                     Καλή Επιτυχία!!!!
DSC04515-001
Η συνταγη ειναι του  αναγνώστη Δημήτρη Κορκίδα.

21 σχόλια:

Top Cuisine avec Lavi είπε...

This recipe looks delicious! Great blog!

papagalos28 είπε...

Καλημέρα!Αυτή είναι πολύ ωραία συνταγή.Έχω φτιάξει και εγώ παρόμοια. Είναι πολύ ωραία η πρότασή σου.Καλή συνέχεια! :)

Beauty Follower είπε...

To σχόλιο Δε θα μείνει ψίχουλο…..
με εκφραζει απολύτως χα χα!

FLORA GIA είπε...

Σήμερα κιόλας θα μπει στο φούρνο για να συνοδέψει τσιπούρες. Πολύ ωραία ακούγεται...

Foteini Thes είπε...

Πάρα πολύ ωραία συνταγή,γνωστή για την απλότητά της και την νοστιμάδα που προσφέρουν τα φρέσκα λαχανικά!Με διάφορες παραλλαγές είναι μία παραδοσιακή πιτούλα,που αγαπούμε όλοι και προτιμάμε στο οικοκογενειακο τραπέζι μας.
Μία απορία σχετικά με τα κολοκυθάκια..επειδή έχουν μπόλικα υγρά,δεν τα στύβουμε καλά,έτσι ώστε να βοηθήσουμε το ψήσιμο?Με υγρά τα κολοκυθάκια αρκούν 40 λεπτά για το ψήσιμο?Ευχαριστώ Μαργαρίτα μου,καλή σου μέρα.

Α/Μ είπε...

Ειναι οντως τελεια !! Ετσι την φτιαχνω και εγω,πασπαλιζοντας στο τελος λιγο σουσαμακι απο πανω!!!
Α/Μ

Ανώνυμος είπε...

Sorry αλλα αυτη η συνταγη που δημοσιευσες δεν εχει καμια σχεση με την μπατζινα. Εχω το θαρος της γνωμης διοτι με μπατζινα μεγαλωσα.

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα
Φωτεινη μου το γραφει επανω στις οδηγιες οτι στιβουμε και το αφηνουμε να στραγγιξει,
Ανωνυμε στην Ελλαδα που ζουμε σε καθε περιοχη το ιδιο ονομα εχει 40 συνταγες με ασχετο θεμα, ο κυριος που μου την εστειλε ειναι απο Κοζανη, οποτε εκει μαλλον ετσι την λενε, αν θελεις στειλε μου και την δικη σου συνταγη να δημοσιευσουμε

Ανώνυμος είπε...

τελεια!

Neli είπε...

Ωραία γεύση έχει αυτή η πίτα την έχω δοκιμάσει και μου άρεσε πολύ ,καλό απόγευμα.

Ιωάννα.Λ Π.Φάληρο είπε...

Εχω την εξής απορία. Μπορώ να την φτιάξω και με πρασινή κολοκύθα;Ψάχνω εδω και καιρό μια συνταγή για πράσινη κολοκύθα, αλλα δεν βρίσκω. Έχω πολλές κολοκύθες απο το χωριό αλλά η συνταγή για πίτα που φτιάχνουν εκεί δε μου αρέσει.

Αγγελικη είπε...

Λατρεμενη πιτα...Ευχαριστουμε Μαργαριτα!

Μαργαριτα είπε...

Καλημερα,
Ιωαννα και εμενα 3 μεγαλες πράσινες κολοκυθες μου εστειλαν και εκανα την μια πιτα, το καλο με τις κολοκυθες ειναι οτι δεν εχουν πολλα υγρα, δοκιμασε το σιγουρα θα σου αρεσει...
Αγγελικη οντως λατρεμενη

Ανώνυμος είπε...

Μολις την εφτιαξα, κι εγινε τελεια! Δεν εχει τοσο γευση κολοκυθι η δικη μου αυτη τη φορα, αλλα παρ'ολα αυτα ειναι πολυ ευγευστη και αφρατη. Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ!!

Ανώνυμος είπε...

1 σακουλάκι μπέικιν;;;

Olga StarDec είπε...

Φαίνεται νοστιμότατο! Ερώτηση: το 1 φλ. λάδι και η φρυγανιά που αναφέρονται στα υλικά τα ανακατεύουμε κι αυτά μέσα στον χυλό ή είναι για το λάδωμα του ταψιού;

margarita είπε...

Καλησπέρα
το λάδι μπαίνει κανονικα μέσα στην ζύμη,
η φρυγανια ειναι και μέσα στην ζύμη και εξτρα απο πανω

Ανώνυμος είπε...

Tin eftiaxa eine teleia.Poly gefstoki.Efxaristo

Ανώνυμος είπε...

Sas efxaristo poli htan yperoxh.Tin eftiaxa 2 fores.Poly nostimh.

Ανώνυμος είπε...

πολύ γευστικό, πολύ ωραία συνταγή, ευχαριστώ πολύ

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...