translation

Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012

Ρετσέλι ή μελωμένα σύκα

Pin It
Κάτι ανάμεσα σε μαρμελάδα σύκο και γλυκό του κουταλιού…
έ
Υλικά
2 κιλά ώριμα σύκα
800 γρ. ζάχαρη
1 αρμπαρόριζα
1 βανίλια
3-4 καρφάκια γαρύφαλλο
νερό μέχρι να σκεπαστούν τα σύκα
Συνταγή
Πλένουμε καλά τα σύκα, τα βάζουμε σε μια βαθιά κατσαρόλα
DSC04472
μαζί με τα υπόλοιπα υλικά,
DSC04473
τοποθετούμε το μάτι σε δυνατή φωτιά μέχρι να πάρει βράσει το γλυκό, μόλις αρχίζει να βράζει το χαμηλώνουμε στο 2-3 του ματιού και το αφήνουμε για αρκετή ώρα να βράσει κουνώντας  κατά διαστήματα την κατσαρόλα (δε βάζουμε μέσα κουτάλα ή πιρούνι) μέχρι να δέσει,
DSC04529
( βάζουμε λίγο σιρόπι σε ένα πιατάκι τραβάμε με το δάκτυλο μας μια γραμμή αν το σιρόπι δεν ενωθεί είναι έτοιμο, επίσης αν θέλετε με άλλο τρόπο, ρίχνετε μια σταγόνα σιρόπι στο νύχι σας και αν στέκετε και δεν τρέχει είναι έτοιμο).
DSC04531
Το αποθηκεύετε σε αποστειρωμένα βάζα .
DSC04535
                 Καλή Επιτυχία!!!!

8 σχόλια:

FLORA GIA είπε...

Λίγο αργά για μένα...
Έφυγα από το νησί και είχαν τελειώσει τα σύκα.

Foteini Thes είπε...

Καλημέρα Μαργαρίτα
Σήμερα με την ανάρτηση σου με γύρισες αρκετά πίσω στο χρόνο, μια που την συνταγή αυτή την έκανε με μεγάλη επιτυχία η αγαπημένη μου γιαγιά.Το ρετσέλι υπήρχε πάντα στο πρωινό κάθε καινούργιας μέρας αντικαθιστώντας την μαρμελάδα,όπως επίσης σε πολλά γλυκά και παγωτά!
Συγχαρητηρια για την όμορφη ιδέα,αλλά κυρίως για την άψογη εκτέλεση!Εκεί όμως που θα σταθώ ιδιαίτερα είναι η καταπληκτικά ρετρό παρουσίαση!!Αισθάνεσαι ότι σερβίρεσαι σε άλλη,λίγο πιο νοσταλγική εποχή,όπου όλα είχαν μία άλλη αξία!Φιλιά,πολλά,πολλά.

Neli είπε...

Αυτό το έχω φάει στο σπίτι το πατρικό μιας φίλης μου και μου άρεσε πολύ,ωραία γέυση και άρωμα επίσης ,καλή συνέχεια.

Μαμά Κουκουβάγια Βέρα είπε...

Μου αρέσουν τόσοοοο τα σύκα!
Μπράβο για τη συνταγή!

Eleanna - DeliDelices είπε...

Αχ κι εγώ σήμερα σύκα με σιρόπι έφτιαξα!!! Αν και τα δικά μου είναι πιο κοντά σε κομπόστα παρά σε γλυκό κουταλιού και τα συστατικά του σιροπιού είναι λίγο διαφορετικά... Είναι η εποχή, το φθινόπωρο μας προσφέρει πολλά σύκα και σταφύλια!!! Μ'αρέσει η συνταγή σου με την αρμπαρόριζα και θα τη φτιάξω την επόμενη φορά. Πολύ ωραίες επίσης οι φωτογραφίες με τα παραδοσιακά πιατάκια του γλυκού, τ'αγαπώ πολύ! Μπράβο!!!

Eri είπε...

Μπορώ να φάω ,μια γαβάθα γιαουρτι με ρετσέλι παρακαλώ?

Ειρήνη είπε...

μας το κερνανε σε ταβερνα στην κρητη!φαινεται τελειο!

Ανώνυμος είπε...

Στην οικογενεια μου , το εφτιαχνε η γιαγια μου και τωρα η μαμα μου. Εγω το τρωω με ψωμι αλλειμενο με βουτυροκαι πανω το ρετσελι, σαν μαρμελαδα δηλαδη. Η γιαγια μου το εφτιαχνε μονο με ζαχαρι και συκα, χωρις γαρυφαλο, η αμπαροριζα , βανιλια κτλ. Αληυεια τι ειναι η αμπαροριζα , τι γευση εχει;Παντως νασαι καλα για την συνταγη , με πηγε σε νοσταλγικα χρονια!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...