Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ατομικά Banana Bread

Σήμερα η συνταγή μου φιλοξενείτε στο blog της αγαπημένης μου φίλης Ερης Captain Cook, είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για αυτό!!!
  Σκεπτόμουν από καιρό ότι ήθελα να κάνω κάτι σε συνεργασία μετά υπόλοιπα ελληνικά blog, το συζήτησα με την Ερη και μου πρότεινε να συμμετάσχω σε μια καινούργια στήλη το guest post που είχε δημιουργήσει στο
Captain Cook, μόλις μου εξήγησε τι ακριβώς ήταν είπα αμέσως ναι. Όποτε τώρα είναι σειρά μου να γράψω μια συνταγή για άλλο blog, το πρώτο guest post του Blog μου στο δικό της Blog….Θέλω να ελπίζω ότι θα συμμετέχουν πολλοί food blogger σε αυτή την στήλη…
Αυτό το blog δημιουργήθηκε το 2009 από την αγάπη μου για την μαγειρική και την ζαχαροπλαστική, σε μικρό χρονικό διάστημα διαπίστωσα ότι είναι πολλοί αυτοί που έχουν την ιδία τρελά με έμενα….μια από αυτούς είναι και η Ερη, Η Φίλη μου Ερη που μιλάμε καθημερινά λες και ήμασταν φιλές από πάντα, για μένα είναι το διαδικτυακό μου φιλαράκι.
Το Blog της Ερης λοιπόν έχει μια  ιδιαιτερότητα ότι οι συνταγές της και τίποτα από αυτά που παρουσιάζει δεν είναι συμβατικά, όλες  έχουν το κάτι ανατρεπτικό, διαφορετικό, “πιπεράτο”.
Σκεπτόμουν  πολύ τι συνταγή να ανεβάσω στο
blog της μιας και λατρεύει τα  φρούτα και γενικά τα φρέσκα υλικά και πιο περίεργα υλικά, μια φίλη του blog μου έστειλε τα μπανανοκεκάκια, όποτε σκέφτηκα αυτή θα είναι  η συνταγή της Ερης,    φυσικά δεν είναι πολύ ανατρεπτική αλλά σε γενικές γραμμές προσπαθεί….
DSC04891-001_thumb[8]

Υλικά (20 - 24 μαφινάκια)

6 μπανάνες ώριμες
3 κουτ.σούπας βιταμ
1 κούπα καρύδια και αμύγδαλα φιλέ χοντροτριμμενα
2 αυγά
2 κουταλάκια σόδα
βανίλια
λίγο αλάτι
3 κούπες φαρίνα
1 1/2 κούπα μαύρη ζάχαρη
1 φακελάκι σταγόνες σοκολάτας γάλακτος

Συνταγή

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.
Βάζουμε στο μίξερ τις μπανάνες με το βιταμ και τις χτυπάμε για  2 λεπτά,

 


Κατόπιν προσθέτουμε την ζάχαρη τα αυγά,την βανίλια

το αλάτι και χτυπάμε λίγο ακόμα


προσθέτουμε τα καρύδια,την σόδα και τις σταγόνες σοκολάτας,


ανακατεύουμε καλά με μια κουτάλα και στη συνεχεία ρίχνουμε την φαρίνα.


Ανακατεύουμε πολύ καλά, βάζουμε το μείγμα σε θήκες για κέικ

DSC04874-001_thumb[2]

ή σε μακρόστενη φόρμα ψήνουμε το κέικ σε φόρμα για 50 λεπτά με 60, στις θήκες για 20 λεπτα (πάντα δοκιμάζουμε με την οδοντογλυφιδα)

 


                       Καλή Επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...