translation

Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

Κοτόπουλο με ρύζι στο φούρνο

Pin It
Θα γίνει το αγαπημένο σας φαγητό!!!!
ό  ύ
Υλικά για 3-4 άτομα
3 μπούτια κοτόπουλο
2 κούπες ρύζι γλασσέ
νερό
αλάτι , πιπέρι
Συνταγή
Πλένουμε καλά τα μπούτια  και τα βάζουμε να βράσουν,
DSC00235
μόλις μαλακώσουν τα βάζουμε στο ταψί προσθέτουμε τις 2 κούπες ρύζι, μετράμε το ζωμό από το κοτόπουλο με  το ίδιο φλιτζάνι που μετρήσαμε το ρύζι, το περνάμε από σουρωτήρι νa καθαρίσει από τα κοκαλάκια του κοτόπουλου και το ρίχνουμε στο ταψί.
DSC00243
Ψήνουμε το κοτόπουλο με το ρύζι στους 180 βαθμούς μέχρι να μαλακώσει το ρύζι.
DSC00244
                       Καλή Επιτυχία!!!
DSC00246 (2)
Υ.Γ. Για ποιο γρήγορα αν θέλετε ρίχνετε μέσα στην κατσαρόλα το ρύζι το βράζετε για λίγο και το ρίχνετε χωρίς να το μετρήσετε, θα γίνει πιο ζουμερό αλλά εξίσου νόστιμο.

20 σχόλια:

Εφη είπε...

Οσο απλό και αν ακούγεται είναι θεϊκό αυτό το φαγάκι, με ρυζάκι δεν το έχω κάνει, το κάνω με κριθαράκι, στο κοτόπουλο βάζω και μερικά λαχανικά και τα σκορπίζω κι αυτά στο ταψί μετά και προσθέτω λεμονάκι γιατί μας αρέσουν λίγο ξινούτσικα τα φαγάκια. Είναι τέλειο! Μου το θύμισες γιατί έχω καιρό, αλλά θα το κάνω όπως το προτείνεις εσύ! Φιλιά Μαργαριτούλα! Καλό ΣΚ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πεντανόστιμο φαγάκι μας μαγείρεψες Μαργαρίτα μου!
Εγώ συνήθως το κάνω "άσπρο" με κριθαράκι, αλλά και με το ρυζάκι γίνεται σούπερ!
Φιλιά!

Magia da Inês είπε...

♪彡♪♫°¸.•♫°`

Receita diferente... amei!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil

♪♫♫°✿°`╮

Φάτεν είπε...

Πόσες κούπες ζωμού βάζουμε?? Ισχυεί η αναλογία 1 ρύζι / 2 νερό??

Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

ποσες κουπες ζωμο για δυο κουπες ρυζι;

Foteini Thes είπε...

Ένα πολύ νόστιμο και ελαφρύ φαγητό μας τρατάρεις Μαργαρίτα μου.Το κάνω πολύ συχνά στο σπίτι με τη διαφορά που δεν προβράζω το κοτόπουλο,αλλά κατ΄ευθείαν το βάζω στο ταψάκι με μπόλικο ζουμάκι και όταν μισοψηθεί ρίχνω το ρυζάκι και το αποτελειώνω εξ ολοκλήρου στον φούρνο..όμως κάθε νοικοκυρά έχει τις δικές της προτάσεις και γι΄αυτό εξάλλου υπάρχει τέτοια πληθώρα συνταγών!!!Οι φωτογραφίες σου αποδεικνύουν άλλωστε την επιτυχία του πιάτου σου!!Φιλιά πολλά,πολλά.

Sia είπε...

Στο ταψί πόσο νερό ακριβώς βάζουμε; Το διπλάσιο από το ρύζι;

margarita είπε...

Καλησπερα,
ειναι απο τα νοστιμότερα φαγακια, καμια σχεση γευστικα με κριθαράκι, πρεπει να το δοκιμάσετε!!!!
Συμπληρωσα στο κειμενο την ποσοτητα του ρυζιου
Φιλιά!!!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Μαργαρίτα μου υπέροχο φαγητό, το συνοδεύω με γιαουρτάκι!!!
Φιλιά!

Dimitra είπε...

Καλάααααα λατρεύω ρύζι με συνδυασμό κοτόπουλου! Άσε που φαίνεται πανεύκολο! Ότι πρέπει για μένα δηλαδή! Σούπερ!

Kamikaze είπε...

Μου αρέσουν τα απλά λιτά φαγητά!
Τα οποία είναι πεντανόστιμα!
Καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Είναι το φαγητό που μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια. Το λατρεύω και το κάνω όπως και εσύ. Πραγματικά δεν έχει καμία σχέση με το κριθαράκι. Επίσης είναι πολύ ωραίο και με κιμά ρόλο. Τέλεια, θα είναι το αυριανό φαγητό μου, δίνε μας ιδέες ...! Η φίλη του blog Ιωάννα

margarita είπε...

Φιλη του blog Ιωαννα
Που καθε φορα που στελνεις το μυνημα γελαω με το πως το τελειωνεις, εχω ακριβως τις ιδιες αναμνησεις, εμενα ο νατρα μου δε τρωει πολυ ρυζι οποτε το κανουμε σπανια στο σπιτι μας, παρολαυτα ειναι τι αγαπημενο μου φαγακι...
Δημητρα ειναι οντως τελειο
Καμικαζι ακριβως οπως το περιγραφεις!
Φιλια

Ανώνυμος είπε...

kai emena mou thimise ta paidika mou xronia.Apla i mitera mou evaze sto ryzi poly anitho.Pentanostimo!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλεεεεε δεν λέτε πόσο νερό να βάλουμε για κάθε φλιτζάνι ρύζι!

Νοστιμότατο το φαγάκι πάντως
και αν κάνει και λίγη κρουστα το ρυζι πανω πανω μμμμμμμ ειναι μουρλια!
Φιλιά απο τα όμορφα Ιωάννινα!
Περιμένουμε απάντηση!

jack είπε...

Πεινασα ηδη! Λεω να το κανω!Φενεται ορεο!

jack είπε...

TO kritharaki sto fourno i stin katsarola?

margarita είπε...

Καλησπερα
το ρυζι στο φουρνο...
τωρα για το κριθαρακι εμενα μου αρεσει πιο πολυ στον φουρνο..

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
margarita είπε...

Ναι αγαπητε Γιωτη το κανω επειδικτικοτατα,
επιτηδες για να μην πω το μυστικο της συνταγης που εχω ανεβασει.....
Ελεος δηλαδη τι βλακεια θα ακουσω ακομη.....
Το οτι μπορει να το ξεχασα ας πουμε δε παιζει το σεναριο απλα το κανω επιδεικτικα............
ειναι 2 1/2 κουπες νερο για καθε κουπα ρυζι....

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...