translation

Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

H βάφτιση της Σίλιας

Pin It

Πριν 2 Κυριακές βάφτισα την  μικρη μου κόρη, το όνομα της Βασιλεία –Αικατερίνη. Χθες πηρά τις φωτογραφίες και είπα να σας δείξω αυτά που κάναμε, όλη βάφτιση ήταν χειροποίητη από τις μπομπονιέρες μέχρι τα κεράσματα. Το θέμα μας ήταν η Χιονάτη όποτε το μήλο είχε κυρίαρχη θέση στον μπουφέ και την διακόσμηση!!!

DSCF8233

ο “μπουφές μας”

DSCF7843

Το μαγικό φίλτρο!!! (χυμός βύσσινο) ( η μαμά μου έβαψε τα καπάκια και

κόλλησε ένα ρουμπινάκι επάνω)

DSCF7845

Το μήλο που έδωσε η κακιά μητριά στην Χιονάτη !!!(cupcake μήλου με γέμιση μήλου και κόκκινο γλάσο μήλου για τους μεγάλους, δικιάς μου έμπνευσης η συνταγή του γλάσου…)

DSCF7852

Lolly cake  για τα παιδάκια  στα χρώματα της Χιονάτης

DSCF8231

Το μήλο που δάγκωσε η Χιονάτη!!!! ( μπισκότο βουτύρου για τα παιδάκια με ζαχαρόπαστα ) Το κου πατ μου το έκανε η φίλη μου Λίτσα μιας και δε προλάβαινα να παραγγειλω, την ευχαριστώ πολύ!!!!

DSCF7854

DSCF7859

Οι παιδικές μπομπονιέρες είναι καρφίτσες από τσόχα χειροποίητες και τις έκανε η φίλη μου Ναυσικά

DSCF7849

Οι μπομπονιέρες για τους μεγάλους έγιναν δωρεά στην Ομάδα Φίλων Αναστασίας, θα ήθελα πολύ να μπείτε στην σελίδα τους και να ρίξετε μια μάτια, οι άνθρωποι κάνουν φοβερή δουλεία μονοί τους…. και είμαι πολύ περήφανη που ήμουν η πρώτη που έκανα δωρεά, και ελπίζω να ακολουθούσουν και άλλοι…

DSCF7877

DSCF8210

Και τέλος ο στολισμός έγινε από τον φίλο Σταύρο Salamanioti που πραγματικά ότι κάνει είναι υπέροχο!!!

Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν  να καταφέρω να κάνω την βάφτιση της μικρής μου όπως την ονειρευόμουν!!!!!

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Yπέροχη βάφτιση....Μπράβο σας....Επίσης να είναι καλότυχη η μικρή Σίλια!!!!

Ροδανθη είπε...

Να είστε όλοι καλά Μαργαρίτα να χαίρεσαι την κορούλα σου να είναι γερή κι ευτυχισμένη στη ζωή της.Πραγματικά ήταν όλα υπέροχα,φιλιά!!!

Ειρήνη είπε...

ολα ειναι πανεμορφα!μπραβο για τον κοπο σας,τα χειροποιητα ειναι παντα καλυτερα!να σας ζησει!

Conna είπε...

Να σου ζήσει Μαργαριτούλα ...

Απίθανα όλα όσα φτιάξατε.

Φιλιά

Jenny είπε...

Πολύ όμορφη βάφτιση! Και όμορφες δημιουργίες! Να σου ζήσει και να τη χαίρεσαι!

Ελπίδα είπε...

Να σας ζήσει και με το όνομα!! Τυχερή και φωτισμένη !! Η βάφτιση υπέροχη!!

margarita είπε...

Ευχαριστω πολυ!!!!!!!! Ευχομαι τα καλυτερα στις οικογενειες σας!!!!!!!!!

stratos είπε...

polly wraia mparabo sas na thn xereste please pote tha mas baleis thn syntagh me ta cupcake mhloy fenontai yperoxa

margarita είπε...

Καλησπερα ΣΤράτο αυτη ειναι η συνταγη
http://syntagesapospiti.blogspot.gr/2010/02/blog-post_23.html

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει και να είναι καλότυχη!!! Συγχαρητήρια για όλα!!! Φαίνονται φτιαγμένα με πολλή αγάπη και μεράκι!!

Ερμιόνη είπε...

Πραγματικά παραμυθένια βάφτιση!
Όλα έγιναν με πολύ κέφι και μεράκι και αυτό φαίνεται από το αποτέλεσμα!
Να τη χαίρεστε και πάλι τη μικρούλα σας Μαργαρίτα!

margarita είπε...

Σας ευχαριστω πολυ!!!!

Ανώνυμος είπε...

να σας ζήσει και να το καμαρώσεται οπως επιθυμείται ηταν ολα υπέροχα απότι βλέπω μπράβο σας

ελενη είπε...

να σας ζησει και παλι !! ολα ειναι τελεια !! εισαι χρυσοχερα κοριτσι μου !! elen thom.......

efi είπε...

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ ΣΑΣ

Arnaud Gillet είπε...

Να σας ζήσει. Πολυ ωραία βάφτιση!

Ανώνυμος είπε...

Yυπεροχο. Που βρήκατε τα αυτοκόλητα για τα μπουκαλάκια? :Ακόμη και τα μπουκαλάκια είναι ωραία από που τα πήρατε??
ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Ωραία δουλειά. της Ναυσικάς. Δε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τηςόμως!! Υπάρχει κάποιο τηλ ή μέιλ
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Όλγα. Θεσσαλονίκη.

margarita είπε...

Καλησπέρα Ολγα
το email της Ναυσικάς ειναι nafchica@hotmail.com
τα μπουκαλάκια τα πηρα απο είδη εξοπλισμόυ απέναντι απο τον σταθμο στην ΖΩφράφου. Τα αυτοκολλητα απο την βαλαωριτου τα π'ηρε η μαμα μου δε ξερω απο που ακριβως. Ελπιζω να βοηθησα οτι άλλα θελησεις μπορεις να μου στείλεις email.
Filia!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...