translation

Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012

Κολασμένη σοκολατόπιτα

Pin It
Εθιστική απόλαυση!!!!
ό
Υλικά
1 φλ. βιταμ λιωμένο

5 αυγά
1 φλ. ζάχαρη
1 φλ. αλεσμένα φουντούκια
1 φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
250 γρ κουβερτούρα λιωμένη
250γρ. Lacta λιωμένη
Για το γλάσο
½ φλ. κρέμα γάλακτος
125 γρ  κουβερτούρα
Συνταγή
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.
Λιώνουμε τις σοκολάτες( κουβερτούρα και lacta) σε μπεν μαρι ή στον φούρνο μικροκυμάτων στην πιο χαμηλή ένταση.

IMG_3794
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά στο μίξερ βάζοντας τις λιωμένες σοκολάτες στο τέλος.
IMG_3796
Βάζουμε το μείγμα σε βουτυρωμένο ταψί περίπου των 27 cm
IMG_3799
και το βάζουμε στο φούρνο όταν φτάσει η θερμοκρασία του φούρνου στους 200 βαθμούς (συνήθως σβήνει ένα κόκκινο φωτάκι στις ένδειξης του φούρνου) για 25 λεπτά. Το βγάζουμε από τον φούρνο, θα έχει πιάσει κρούστα από πάνω και το μείγμα μέσα θα τρεμοπαίζει σαν ζελέ, δεν δοκιμάζουμε με οδοντογλυφίδα.
ΓΛΑΣΟ
Ανακατεύουμε σε ένα κατσαρόλι την κουβερτούρα με την κρέμα γάλακτος μέχρι να λιώσει η σοκολάτα.
IMG_3800
Αφού βγάλουμε την σοκολατόπιτα από τον φούρνο ρίχνουμε από πάνω το γλάσο δε μας νοιάζει αν είναι ζεστή ή κρύα,
IMG_3803
και την βάζουμε  στο ψυγείο να σταθεροποιηθεί, γιατί οι σοκολάτες μέσα είναι ρευστές, για τουλάχιστον 3 ώρες.
Η σοκολατόπιτα διατηρείται στο ψυγείο.

DSC05300
                       Καλή Επιτυχία!!!!
Η συνταγή και η εκτέλεση είναι της ξαδέρφης μου Νικολαϊδου Εύης.
Υ.Γ. Το κέικ μέσα είναι σαν λασπωμένο σαν να τρως λιωμένη σοκολάτα. Αν θέλετε πριν σερβίρετε το γλυκό το βάζετε  για λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων  για να είναι ρευστή η σοκολάτα.
Η πηγη 

33 σχόλια:

sundayspoon είπε...

Θα συμφωνήσω μαζί σου Μαργαρίτα! Είναι όντως εθιστική... Αν θες, στείλε μου ένα κομματάκι για να πάει καλά η μέρα...

Μαμά Κουκουβάγια Βέρα είπε...

Πρωί πρωί μας υποδέχτηκες με σοκόλαση! Μου αρέσουν οι συνταγές που έχουν φράσεις "δεν μας νοιάζει αν είναι ζεστή ή κρύα"! Δείχνει εύκολη σπιτική συνταγή! Καλό μήνα!

Χρυσαυγή είπε...

Πολύ ωραία συνταγή και πολύ καλή παρουσίαση!!
Καλό μήνα!!

Ερμιόνη είπε...

Καλό και γλυκό μήνα Μαργαρίτα μου!
Πραγματικά κολασμένη η σοκολατόπιτά σου, τι ήθελα και την είδα πρωί πρωί!
Σημειώνω αμέσως τη συνταγή!
Φιλιά πολλά!

Ειρήνη Ε. είπε...

Μαργαρίτα η "κολασμένη" σοκολατόπιτά σου, μας κάνει να την θέλουμε κολασμένα!! Εθιστική απόλαυση!! Ένα κομμάτι και γρήγορα, γίνεται παρακαλώ;;;!!!
Καλό μήνα.

Ευη είπε...

Καλημερα!!!Δοκιμαστε την οπωσδηποτε!!!!Ειναι σκετη κολαση!!!!!Φουλ της σοκολατας!!!!

Vita είπε...

Αυτό είναι παραλλαγή του περίφημου mud cake! Εγώ κάνω κάτι παρόμοιο με πικρή σοκολάτα αλλά φαντάζομαι ότι με λάκτα θα είναι σκέτος σοκολατοπειρασμός!

Foteini Thes είπε...

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κάποιος τη σοκολατόπιτα αυτή!!!Μαγειρικό έργο τέχνης θα μπορούσα να πω και τίποτε άλλο.. Το ιδανικό αντίδοτο στις μικρές ή μεγάλες υπογλυκαιμικές κρίσεις.Φιλιά πολλά,πολλά.

Helen Gr είπε...

Πολύ ωραία εκτέλεση και παρουσίαση αυτού του εξαιρετικού κέικ! Πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω τώρα με τον καφέ μου!
Μάλλον ζητάω πολλά!

Καλό μήνα και καλό βράδυ.

Dimitra είπε...

Αυτή είναι όντως σοκολατόπιτα! Όνομα και πράγμα! Με πολύ πολύ σοκολάτα....τη λιγουρεύομαι ήδη! Καλό μήνα.

ΕΛΕΝΗ είπε...

Μαργαρίτα μου κολασμένη δε θα πει τίποτε!!!Θα τη φτιάξω άμεσα!!!
Φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωχ Παναγίτσα μου τι βλέπουν τα ματάκια μου, σκέτη σοκολαση το γλυκό σου Μαργαρίτα μου!!
Φιλάκια, καλό μήνα!!

Eri είπε...

Τι να πω, μήπως μου'μεινε σάλιο να μιλήσω? Soon to make, πάει pinterest

Martha είπε...

Αμάν, δε θα γλυτώσουμε ποτέ απ' την πύρινη κόλαση τη σοκολάτας;

margarita είπε...

Οσα θελετε να σας στειλω αν ημουν Αθηνα θα σας καλουσα για καφε, Ευτυχως δεν ειμαι ...χαχαχχα πλακα κανω φυσικα.. Παντω ασχετα με τις θερμιδες εγω δ ετρωω σοκολατα σχεδον καθολου αυτο το τσακισα απο τις ποιο ωραιες σοκολατοπιτες που εχω δοκιμασει

Beauty Follower είπε...

Κολαση ή παραδεισος!

ntintinas mom είπε...

Μαργαρίτα ,εαν χτυπηθεί με το χερι πιστεύεις θα εχουμε το ιδιο αποτελεσμα?

margarita είπε...

Ελα κουκλα
αυτο το γλυκο δε φουσκωνει οποτε δεν εχει να κανει με το χτυπημα ακρει να ανακατεψεις σωστα τα υλικα.

Ανώνυμος είπε...

τελειο!!! μαργαριτα να σε ρωτησω...οταν λες φλιτζανι εννοεις την κουπα του τσαγιου? η το φλιτζανακι του ελληνικου?

margarita είπε...

καλησπέρα
ειναι φλ. τσαγιου
Περιμένω εντυπωσεις!!

Ανώνυμος είπε...

βγηκε τέλειο μαργαρίτα! ένα μόνο θα πω: άρχισα να το φτιάχνω στις 5 το απόγευμα και στις 10 το βράδυ δεν υπήρχε ψίχουλο!

Ανώνυμος είπε...

μόλις το έφτιαξα!!! πολύ ωραία ιδέα και δεν είναι μπελαλίδικο όπως νόμιζα...Αξίζει! Φαίνεται να το πέτυχα,από εμφάνιση + μυρωδιά τουλαχιστον. Ανυπομονώ να περάσουν οι ώρες για να δοκιμάσω!Ευχαριστούμε για τη συνταγή!!!

Ανώνυμος είπε...

1 φλιτζανι βιταμ ποσα γραμμαρια ειναι??

margarita είπε...

Καλησπέρα
250γρ

Charalampidou Elpida είπε...

Απλά τέλειααααααα!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αν βαλω αλλη μαρκα σοκολατα γαλακτος που να ειναι και ελληνικη?!

margarita είπε...

Καλησπέρα
εμενα μου την εστειλα την συνταγη με λακτα , οποτε ετσι επρπε να την κανω, ειμαι απο αυτους που η Ιον μου αρεσε ιπερισσοτερο και ν-ομιζω οτι και με ελληνικη σοκολατα θα ηταν τελεια

Ανώνυμος είπε...

Μαργαρίτα,καλησπέρα!!!
Τέλεια φαινεται η σοκολατόπιτα.
Επειδη θα ήθελα να την κάνω αυριο για την γιορτη του αντρα μου,θα ηθελα να σε ρωτησω την δοσολογια για το φλυτζανι.Ειναι αυτο που λέμε μια κούπα?
Ευχαριστω πολύ!!!!
Ζωή

margarita είπε...

Καλησπέρα
ειναι το φλ. τσαγιου αυτο
http://syntagesapospiti.blogspot.gr/p/blog-page_1340.html

maria είπε...

ποσο σε γρ ειναι ενα φλ βουτυρο?

margarita είπε...

Καλησπέρα
250γρ ειναι.
Καλη ΕΠιτυχια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

το βαζουμε στους 200 βαθμους στον αερα??

margarita είπε...

Καλησπερα
στις αντιστάσεις το ψήνω για να πιάσει κρούστα μέσα πρέπει να ειναι ρευστο.
Καλη Επιτυχια!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...