translation

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

Πίτα του Βοσκού

Pin It Μια αλλιώτικη πίτα από αυτές που έχουμε συνηθίσει…
αξίζει όμως να την δοκιμάσουμε!!!!
SAM_1483
Υλικά για 4-5 άτομα
750γρ κιμά ανάμεικτο μοσχαρίσιο και χοιρινό
λίγο ελαιόλαδο
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 μεγάλο καρότο σε κυβάκια
2 κλωνάρια σέλινο ψιλοκομμένο
2 κούπες ζωμό από μοσχάρι
2 κουταλιές ντοματοπελτέ
2 κουταλιές κορν φλάουρ
1/2 κούπα νερό
αλάτι, πιπέρι
Για την επικάλυψη
750γρ πατάτες
λίγο γάλα
1 μεγάλη κουταλιά βούτυρο
Συνταγή
Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι, το καρότο και το σέλινο με λίγο λάδι για λίγα λεπτά.
2012-12-13 12.35.32
Τα αφήνουμε στην άκρη σε ένα πιάτο. Έπειτα τσιγαρίζουμε τον κιμά στο ίδιο τηγάνι για 10' λεπτά.
2012-12-13 12.24.22
Προσθέτουμε τα λαχανικά, το ζωμό, τον ντοματοπελτέ, αλάτι, πιπέρι και τέλος το κορν φλάουρ διαλυμένο καλά σε χλιαρό νερό.
2012-12-13 12.43.24
Βράζουμε σε σιγανή φωτιά μέχρι να ψηθούν καλά όλα τα υλικά.
Όταν είναι έτοιμο το αφήνουμε να κρυώσει.
Πουρές
Κόβουμε τις πατάτες σε μικρούς κύβους και τις βράζουμε μέχρι να μαλακώσουν. Τις σουρώνουμε και τις λιώνουμε να γίνουν πουρές,
2012-12-23 01.04.59
προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι, λίγο γάλα και βούτυρο.
2012-12-23 01.06.26
Βάζουμε το μείγμα του κιμά σένα πυρέξ και από πάνω στρώνουμε τον πουρέ της πατάτας.
2012-12-23 00.32.47
2012-12-23 11.56.10
Το αφήνουμε στο φούρνο στους 180ο βαθμούς για μισή ώρα.
Το αφήνουμε να κρυώσει λίγο πριν το σερβίρουμε.






2012-12-23 11.56.20
                                              Καλή Επιτυχία!!!!!!!
Υ.Γ. Στην συνταγή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πουρέ ή κιμά που σας έχει περισσέψει από προηγούμενο γεύμα.
Η συνταγή είναι της Ναυσικάς Ιωαννίδου



16 σχόλια:

sundayspoon είπε...

Αυτή την πιτούλα την είχα φάει πρώτη φορά στην Αγγλία πριν χρόνια και μου άρεσε πολύ! Η δική σου φαίνεται υπέροχη με την παχιά στρώση πουρέ να καλύπτει τον αρωματικό κιμά σου!
Φιλιά!

cinemarion είπε...

Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω αλλά θα ήθελα πολύ!:)

alexs είπε...

Πολλή ενδιαφέρουσα πρόταση. Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Ο κιμάς φαίνεται να έχει αρκετά υγρά πριν μπει στον φούρνο ... θα τα πιεί όλα ?
Alexs

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aπό τις πιο αγαπημένες μου πίτες!
Αξίζει να την δοκιμάσει κανείς!
Φιλάκια!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Θα την δοκιμάσω καλή μου, γιατί είναι τόσο φημισμένη αλλά ποτέ ως ώρας δεν την έχω φτιάξει!

Foteini Thes είπε...

Σε ατομικό φορμάκι πυρίμαχο, δοκίμασα πριν καιρό στο Λονδίνο, αυτή την παραδοσιακή για τους φλεγματικούς Άγγλους συνταγή.Μου άρεσε αρκετά δεδομένου ότι η αγγλική κουζίνα δεν φημίζεται για τη νοστιμιά της..το αντίθετο μάλιστα!!
Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή της φίλης και η παρασκευή της είναι απλή.
Έχω την ίδια απορία με τη φίλη Alexπιο πάνω..τι γίνεται με τα υγρά που φαίνονται να είναι μπόλικα?
Φιλιά πολλά,πολλά.

Ερμιόνη είπε...

Αγαπημένο φαγάκι Μαργαρίτα μου!
Συνήθως την κάνω με κοτόπουλο, αλλά και με κιμά πρέπει να είναι απίθανη!
Και η επικάλυψη με τον πουρέ είναι πολύ καλή!
Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Νόστιμη και αγαπημένη πίτα Μργαρίτα μου!!!!!!!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Χορταστικό και νόστιμο. Το μαγειρεύω πολύ συχνά σχεδόν είκοσι χρόνια. Είναι από τ΄αγαπημένα των παιδιών μου.Για τραπέζια ή μπουφέ είναι καλύτερο με ψιλοκομμένο μοσχάρι ή αρνί.

lila georgiou είπε...

όντως φανταστική!την κάνω και γω με πράσο στον κιμά και γίνεται τέλεια!

margarita είπε...

Εχει απαντησει η Ναυσικα στο facebook
Ο κιμας πρέπει να ειναι σαν την σάλτσα για τα μακαρόνια

Έλενα είπε...

απο τις πιο προτοτυπες συνταγες που εχω βρει! επιτελους να κανω και κατι εντελως διαφορετικο! θα την δοκιμασω σημερα το βραδυ κι ολας. ευχαριστω!

Eri είπε...

Δεν την έχω φτιάξει ποτέ αλλά την βλέπω παντού, είναι καιρός να την δοκιμάσω. Κυριακάτικο γεύμα μου κάνει Μαργαριτακι μου!

Vita είπε...

Αγαπημένο των παιδιών μου. Από τα πιο επιτυχημένα πιάτα της Βρετανίας!

Notoula είπε...

Δεν την έχω κάνει ποτέ. Λες να έφτασε η ώρα?
Φιλιά !!!

nafchica είπε...

η συνταγή βασικά τα έχει τα ζουμάκια της..και το μωρό μου την προτιμάει έτσι!! Δεν έχει τη μορφή παστίτσιου να είναι συμπαγές και να κόβεται όμορφα τετράγωνα κομμάτια γι'αυτό αν το προτιμάτε πιο στεγνό ελαττώστε τα υγρά που βάζετε ή αφαιρέστε από το ταψί. Πολύ εντυπωσιακό και σε ατομικά γιουβετσακια για τραπέζι!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...