translation

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Σουβλάκια αλλιώς

Pin It
Αυτή την συνταγή θα την λατρέψετε ,
το κρέας είναι τόσο μαλακό και νόστιμο
που θα απολαμβάνετε κάθε πιρουνιά!!!
σουβλάκια
Υλικά
500γρ σουβλάκια
200γρ κρέμα γάλακτος
1 κρεμμύδι σε ροδέλες
1 κ.σούπας μουστάρδα
1/2 φλ.τσαγιού λευκό κρασί
αλάτι, πιπέρι
Συνταγή
Σε ένα τηγάνι βάζουμε λίγο λάδι να ζεσταθεί, βγάζουμε τα σουβλάκια από το κρέας και τα ρίχνουμε στο τηγάνι. Μόλις ροδίσουν ρίχνουμε το  κρεμμύδι να μαλακώσει, σβήνουμε με το κρασί,
DSC_0770
Τέλος ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος, την μουστάρδα και το αλατοπίπερο,
DSC_0772
χαμηλώνουμε το μάτι και αφήνουμε το κρέας να βράσει για 2-3 λεπτά.
DSC_0775

           Καλή Επιτυχία!!!!!!!
Η συνταγη ειναι του Β. Βαγγέλη

Υ.Γ. Εγώ το κάνω και με σουβλάκια που έχουν περισσέψει από προηγούμενη μέρα, απλά τα ζεσταίνω στο τηγάνι και ακολουθω την ιδία διαδικασία.

5 σχόλια:

Ariadni St. είπε...

σουβλάκια να ειναι και ό,τι να ναι!
Καλη βδομάδα να έχουμε :)

Ανώνυμος είπε...

Excellent site. Plenty of helpful information here.
I'm sending it to several buddies ans also sharing in delicious.

And obviously, thank you on your effort!

My web-site - local seo white label Alhambra

Ανώνυμος είπε...

Hey There. I found your weblog the use of msn. That is an extremely smartly written article.
I will be sure to bookmark it and return to read more of your helpful
info. Thank you for the post. I will definitely comeback.



Look at my homepage :: post_22847744

Ανώνυμος είπε...

Your style is unique compared to other people I have read stuff from.
I appreciate you for posting when you've got the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.


Also visit my page: post_22847794

Ανώνυμος είπε...

If some one needs expert view about running a blog
after that i advise him/her to go to see this weblog, Keep up the nice job.


my web-site - post_23081190

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...