translation

Δευτέρα, 12 Απριλίου 2010

Τα μπιφτέκια της Ρίτας

Pin It

Δεν υπάρχουν λόγια!!!

DSCN1247 

Υλικά
1/2 κιλό κιμά
1 σκόρδο
2 κρεμμύδια
2 μεριδούλες γάλα
1 αυγό
1 μεγάλη κουταλιά αλεύρι
1/3 κούπας φρυγανιά
1/2 φλιτζανάκι του καφέ λάδι
λίγο μαϊντανό
1 κουτ. γλυκού γευστικό
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη,
1/2 κουτάλια κύμινο

Εκτέλεση
Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι με το σκόρδο

001

και ρίχνουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ, ζυμώνουμε καλά.

003

Αφήνουμε στο ψυγείο το λιγότερο για 30 λεπτά.
Βάζουμε σε ένα πιάτο λάδι βουτάμε μέσα τα χέρια μας και πλάθουμε τα μπιφτέκια.

004

005Τα βάζουμε στον φούρνο στους 250 βαθμούς με αέρα πάνω σε μια σχάρα που από κάτω έχουμε βάλει ένα ταψί με νερό.

008 Μόλις ροδίσουν και από τις 2 μεριές είναι έτοιμα.

DSCN1244

 

Καλή επιτυχία!!!!!!

Tips

Το γευστικό είναι κάτι σαν “μπαχαρικό” εγώ το βρίσκω στην λαϊκή είναι άσπρο σαν αλάτι και το βάζουν κυρίως στο κιμά στα μαγαζιά για να δίνει γεύση.

29 σχόλια:

Magia da Inês είπε...

Olá, amiga!
Conheci seu cantinho... amei!
Receitas saborosas!
Belíssimas fotos dos pratos!
Parabéns!!!
Sucesso!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

Ελευθερία είπε...

τελεια τα κεφτεδακια σου
οπως και ολα οσα φτιανεις με τα χερακια σου.
γι αυτο αλλωστε σου εχω δωρακι, περνα να το παραλαβεις!!!!!!!

painter είπε...

Καλημέρα κορίτσια με τις ωραίες φωτογραφίες!!!!

Καλέ σας έχω ένα ή μάλλον δύο βραβεία, ελάτε να τα πάρετε....

(http://apotaherakiamou.blogspot.com/)

Φιλάκια, Καλή Εβδομάδα
Χρύσα

big mama είπε...

Τα είπες όλα! Εγώ τι να πω; Δεν υπάρχουν λόγια:))
Καλή εβδομάδα!

The Dark Chef είπε...

Καλημέρα κορίτσια! Στο blog μου σας περιμένει μια έκπληξη! Φιλιά!

nopoula είπε...

Μαργαριτα,γεια σου!Σημερα εκανα τα μπιφτεκια σου!Εχοντας διαθεση να κανω αυστηρη κρητικη για το αποτελεσμα,θα σε βαλω τον βαθμο...10.Με ικανοποιησε παρα πολυ την γευση μου η επιλογη των υλικων!Το μονο διαφορετικο που εκανα ηταν οτι δεν τα εβαλα στην σχαρα με το νερο στο ταψι, αλλα τα εβαλα κατευθειαν σε ταψι με λαδοκολλα.Τα εψησα ομως στον αερα.Ο λογος που τα εκανα ετσι ηταν επειδη οταν τα εβαζα πανω στην σχαρα τα μπιφτεκια,αυτα κρεμουσαν στα κενα της σχαρας πριν το ψησιμο.Εσενα σου συμβαινει αυτο;Επισης προσθεσα και λιγο νερο στο μειγμα γιατι φοβηθηκα να μην γινουν σφικτα τα μπιφτεκια.Παντως ηταν πολυ νοστιμα κι αφρατα!Φιλακια...nopoula.

maggy είπε...

Χαρηκα παρα πόλυ που εκάνες την συνταγή και σου άρεσε, να σου πω την αληθεια εγω τα βαζω στο τρυτητο που εχει η κατσαρολα που ειναι να τα κανεις στον ατμο. Σε σχαρα δε τα εχω κανει. Η γιαγια μου παντως βαζει μονο αλευρι και τα βαζει στην σχαρα και γινονται σαν του Goody'ς ;-) Να σε ρωτησω γευστικο εβαλες?

nopoula είπε...

Οχι δεν το εβαλα.Το εχω ακουστα, αλλα αν προσθετει κι αλλη γευση να το βαλω.Καποιες φορες τα φοβαμαι τα πολλα μπαχαρικα σαν γευση.Εσυ θα μου πεις!

margarita είπε...

Να το βαλεις διενει την γευση σαν να ειναι ταβερνας εμενα παντως μου αρεσει αρκετα

Μαρούλα είπε...

Καλημέρα Μαργαρίτα,
Σήμερα θα τα δοκιμάσω με κλειστά μάτια (όπως άλλως τε όλες σας τις συνταγές από δω και πέρα ), διότι εφ' όσον σας γνώρισα σας έχω εμπιστοσύνη ). Η σχάρα με προβληματίζει κι εμένα αλλά κάποια πατέντα θα βρω και θα σας γράψω το αποτέλεσμα.
Με πολλή αγάπη!

Μαρούλα είπε...

Τι εννοείς όταν λες γευστικό, κάτι σαν την ΝΟΣΤΙΜΙΑ ή κάτι άλλο ;

Αλεξάνδρα είπε...

Μαρούλα μου,καλή σου μέρα!

Επειδή η Μαργαρίτα μας αργεί λίγο το πρωί να μπει στη σελίδα να σου απαντήσω εγώ.

Γευστικό είαναι ενα μπαχαρικό που μπορείς εύκολα να βρεις στη λαϊκή.
Αν πάλι δεν το βρεις δεν πειράζει.

Τα μπιφτεκάκια σου μπορεις επίσης να τα ψήσεις κανονικά σε ταψάκι,εδώ η Μαργαρίτα μας τα δίνει έτσι για πιο light εκδοχή.
Δοκίμασε τα μπιφτεκάκια και θα ενθουσιαστείς είμαι σίγουρη.

Και πάλι καλημέρα.
Φιλικά,
Αλεξάνδρα

Μαρούλα είπε...

Είχες απόλυτο δίκιο, Αλεξάνδρα μου, ενθουσιάστηκαμε όλοι στο σπίτι. Εγώ απλά τα έψησα στην ψηστιέρα και τα συνόδευσα με τις (τηγανιτές) πατάτες στο φούρνο, και ήταν τινα σου πω !!!Ακόμη μία φορά ευχαριστώ γιά την ωραία συνταγή και σας στέλνω όλη την αγάπη μου !

Ανώνυμος είπε...

Oi merides gala einai ta mikra nounou pou vazoume sto sto kafe?

Αλεξάνδρα είπε...

Καλημέρα!

Ναι καλή μου φίλη αυτό το γάλα εννοεί η Μαργαρίτα.

Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

Την συνταγη αυτή την εχω κανει απειρες φορες και μου βγαίνει τέλεια, αλλά την κανω παντα σε διπλη δοση.Δεν προσεξα ομως αυτη τη φορα ειχε ληξη η φρυγανια απο το Νοέμβριο.τι να κανω????να τον πεταξω τον κιμα ή δεν πειραζει!μια απαντησηηηηη.ευχαριστω

margarita είπε...

Καλησπερα, αν δεν επιασε μαμουνι που λεει και ο μαμαλακης δεν πετας τιποτα, εκτος αν σου μουχλιασε ή ξινισε σαν ψωμι που ειναι δοκιμασε λιγο να δεις

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ

margarita είπε...

Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Υπεροχη συνταγή τώρα μόνο με αυτήν φτιάχνω μπιφτέκια.
Θέλω να ρωτήσω εάν βάλω μοσχαρίσιο και λίγο χοιρινό κιμά θα έχουν την ίδια επιτυχία;
Επίσης μπορώ να τα καταψύξω και πώς;

Ανώνυμος είπε...

TO GEYSTIKO EINAI XHMIKO.KAI EXO THN ENTYPOSH OTI EINAI VALAVERO GIA THN YGEIA.THA TO PSAKSO OMOS KAI THA EIMAI SIGOURH.

margarita είπε...

Καλησπέρα
ο κιμάς που βάζω ειναι ανάμικτος, οποτε δε θα υπάρχει πρόβλημα.
Για να τα καταψυξεις ή θα κανεις τον κιμα και θα τον βαλεις καταψυξη θα τον ξεπαγωσεις και μετα θα τον πλασεις, ή θα κανεις τα μπιφτεκανια πανω κατω λαδοκομλλα σε ενα ταψακι και τα βαλεις καταψυξη , ποτε αλουμινοχαρτο κολλάει πάνω στο κρέας.
Το γευστικό εχει χρησιμοποιείται για συντήρηση κρεατος, δε ξερω αν ειναι βλαβερο ή οχι πάντως το χρησιμοποιούν, θα το ψαξω και εγω και θα δω τι ακριβως ειναι

Ανώνυμος είπε...

ποσο σκορδο?μια σκελίδα¨?

margarita είπε...

Καλησπέρα
μια σκελίδρα ειναι.
Καλη Επιτυχια!!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! την ιδεα για το αλευρι απο που την πηρες, υπαρχει σε καποια κουζινα προερχομενη απο το εξωτερικο; δεν το εχω ξανακουσει γι'αυτο ρωταω!
και φυσικα μου πετυχαν τοσο που μου εκανε εντυπωση σε τι να οφειλεται αυτη η επιτυχια της συνταγης!
σε υπερευχαριστουμε οικογενειακως Μαργαριτα!

margarita είπε...

Καλησπέρα
Χαίρομαι πολυ που σας αρέσε η συνταγη.
Αυτη την συνταγη την έκανε ο θειος μου στην Αυστραλια. είχε εστιατοριο κάποτε εκει.

Ανώνυμος είπε...

να'ναι καλα για την κληρονομια που σου αφησε στην τεχνη της μαγειρικης, ζήτα κι αλλες!
καλο βραδυ σε ολους!

elina είπε...

παιδια πραγματικα το γευστικο ειναι χημικο.το χρησιμοποιουν μονο τα εστιατορια και αυτο για να φαινεται καλο το φαγητο.ο χαλασμενος κιμας γινεται σαν φρεσκος με αυτο.προσοχη πολλη λοιπον.τα δικα μας υλικα ειναι καλα και οχι σαν των εστιατοριων.τα μπιφτεκια ειναι τελεια και χωρις αυτο

Ανώνυμος είπε...

Γευστικό = Γλουταμινικό μονονάτριο http://archivehealth.in.gr/nvdiaita/Article.asp?ArticleId=17388&CurrentTopId=17363&IssueTitle=%C4%E9%E1%F4%F1%EF%F6%DE+%EA%E1%E9+%F5%E3%E5%DF%E1

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...