translation

Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Κεκάκια Μερέντας

Pin It
Γίνεται κέικ σοκολάτας με 3 υλικά;
Και όμως γίνεται….

DSC00668
Υλικά250γρ. μερέντα ή νουτέλλα
2 αβγά μεγάλα
10 κ.σ. κοφτές φαρίνα
12 χαρτάκια για κεράκια
ΕκτέλεσηΠροθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.Χτυπάμε στο μίξερ τα αβγά με την μερέντα,
DSC00658
μόλις ενωθούν ρίχνουμε μία μία κουταλιά το αλεύρι
DSC00659
και χτυπάμε για 2-3 λεπτά  ακόμη σε δυνατή ταχύτητα.
DSC00660
Βάζουμε τα χαρτάκια στις θήκες,
DSC00662
και σε κάθε θήκη βάζουμε 1 κουταλιά στις σούπας,μεγάλη,μείγμα από το κέικ.
DSC00663
Τα βάζουμε στο φούρνο και τα ψήνουμε για 20 λεπτά.
DSC00664
                                           Καλή Επιτυχία!!!!!!!!
DSC00667
                                     
Πρόταση φίλης: Χρησιμοποιείστε πραλίνα με γεύσεις.

53 σχόλια:

donkey and the carrot είπε...

ti orea sintagi!!!!!!!! ti orea fotografia!!!!!! mmmmm!!!!!! thelo thelo!!!!

Vita είπε...

Λαχταριστά και εύκολα.Τι πιο δελεαστικό;

Ανώνυμος είπε...

Αντί για φορμάκια μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μεγάλη φόρμα ή δεν θα πετύχει?

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά φαίνονται κι εύκολα!!

Μέσα η σοκολάτα είναι υγρή;!

Lilium είπε...

Καλημέρα, την ίδια απορία έχω κι εγώ, μπορώ να χρησιμοποιήσω την κλασική φόρμα του κέικ???
Λέω να το ετοιμάσω Σάββατο πρωί και είμαι σίγουρη πως μέχρι το βράδυ δε θα υπάρχει ψίχουλο.

Troufaki είπε...

Καλημέρα!Ανακατεύουμε κάθε φορά που ρίχνουμε μία μία τις κουταλιές αλεύρι ή μόνο μία φορά όταν τις ρίξουμε όλες;;

Katerina Galati είπε...

Ααα μ' αρέσει αυτή η συνταγή, εύκολη και αφού έχει μερέντα είναι σίγουρα και νόστιμη, ευχαριστούμε!!

Έχω και εγώ την ίδια απορία με την Lilium.

Zeta είπε...

Τώρα πως να αντισταθώ και να μην τα φτιάξω;;;
Έχω όμως κι εγώ την απορία αν η σοκολάτα από μέσα είναι υγρή ή όχι. Επίσης αν λιώσω κουβερτούρα αντί μερέντα λες να πειράζει;

ΕΛΕΝΑ είπε...

Λατρεύω αυτές τις πανεύκολες και πεντανόστιμες συνταγές!!!
Υπεροχα τα κεκάκια σου!!!

margarita είπε...

Γεια νομιζω οτι δε θα βγει καλο σε φορμα του κεικ , αλλα παλι δε το εχω δοκιμασει για να ξερω σιγουρα. Επισης αν οι κουταλιες ειναι κοφτες θα ειναι σχετικα υγρο μεσα αλλα μη φανταστειτε σουφλε καμια σχεση απλα λιγο πιο μαλακο, Τωρα για την κουβερτουρα δεν εχει καμια σχεση με την μερεντα εχει αλλη υφη και αλλη πυκνοτητα οπως και αλλη γευση, φυσικα ομως ειναι και οτι αρεσει στον καθενα.
Περιμενω εντυπωσεις...

Ανώνυμος είπε...

..επειδή τα έφτιαξα σήμερα σας λέω πως είναι μαλακά σαν σφουγγαράκια και πεντανόστιμα!!!!!!!!
τέλεια με καφεδάκι....και να σκεφτείς ότι έχουν 3 υλικά μόνο.....και πάλι ευχαριστώ γιατί φροντίζετε πριν από μας για μας!!!!!!

VassO

para-kelsoscooks είπε...

Καλό μήνα. Είναι πανεύκολα ελπίζω και πεντανόστιμα.

flowers1 είπε...

καλημερα και καλη χρονια....υπεροχα τα κεκακια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα!!!!!!!!!!!!τα εφτιαξα κ ξετρελαθηκαν ολοι, δεν το πιστευαν οτι ειχαν τοσα λιγα υλικα κ ηταν πεντανοστιμα!!!!!!!!!!
Συνεχιστε να μας δινετε κ αλλες τετοιες ιδεες!!!!

Ειρηνη απο Αιγαλεω

Ανώνυμος είπε...

MOΛΙΣ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΤΑ ΚΕΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΕΙΝΑΙ:
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Α....ΤΑ ΕΨΗΣΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΗΔΗ ΤΟ 1 ΖΕΣΤΟ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΚΑΦΕ.. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΩ ΜΕ ΜΑΣΚΑΡΠΟΝΕ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΜΕ ΛΙΓΩ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΑΤΑΣ(?)
ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ!ΒΑΣΙΛΙΚΗ

mamalydia είπε...

Το αλευρι ειναι απο αυτο που φουσκωνει μονο του? Αλλιως πως να φουσκωνουν ε???

Αλεξάνδρα είπε...

Καλησπέρα καλή μου!

Φαρίνα είναι το αλεύρι που φουσκώνει
μόνο του!!

Καλή Ανάσταση!
Καλό Πάσχα!!

mamalydia είπε...

Ευχαριστω Αλεξανδρα! Συνηθως χρησιμοποιω απο το αλλο, οποτε με επιασες αδιαβαστη. Αυτο που φουσκωνει το ειχα για "φαριναπ"! Μαλλον, λαθος ;-)

Καλη Ανασταση και σε σεναααα :-)

mamalydia είπε...

Αλεξάνδρα, αντί για μερέντα δοκιμασα ταχίνι με μέλι (το είχα ανακατέψει από πριν γιατί το χρησιμοποιώ για κολατσιό για τα παιδιά, και έχω να σου πω οτι γίνεται και έτσι, είναι πεντανόστιμα και δεν έχουν ίχνος ζάχαρης. Είναι και φουλ στο ασβέστιο λόγω ταχινιού ;-)
Είπα να στο γράψω!

Αλεξάνδρα είπε...

Λυδία(;)μου,
σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την υγιεινή ενναλακτική που μας δίνεις στην εξαιρετική αυτή συνταγή της Μαργαρίτας!

Να'σαι καλά:)
Καλό απόγευμα εύχομαι
Φιλικά
Αλεξάνδρα

maroulia29700 είπε...

Θα τα φτιάξω για τη γιορτή του γιου μου να κεράσω στο σχολείο.
Ξέρετε πόσα κομμάτια βγαίνουν με αυτή την δοσολογία;

margarita είπε...

Kαλησπερα 12 βγαινουν, να προσεξεις μην βαλεις πολυ αλευρι οι κουταλιες να ειναι κοφτες γιατι θα σου βγουν σφιχτα

Ανώνυμος είπε...

einai teleia .....k paneukola.....apla me to koutali kollouse h merenta k ekana perissoterh wra apo oti ekana gia na ftiaksw ta keikakia.uparxei kapoios allos tropos?euxaristw...k therma sugxarhthria!!!!!!!

Nefeli είπε...

Εκανα κι εγω τη συνταγή και μου άρεσε πολυ!Θα ηθελα να μου προτεινεις κατι για να γίνει ακομη πιο γλυκια...ισως μεσα στα υλικα αλλα και απο πανω απο τα κεικακια για γαρνιτούρα.Ευχαριστουμε για τις ομορφες συνταγες

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!! Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 3ΕΤΩΝ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΑ ΚΕΚΑΚΙΑ. ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ 25ΛΕΠΤΑ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ!!! ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ!

ΓΙΩΤΑ

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα.... Ηθελα να ρωτησω, ποσο μεγαλα ειναι περιπου αυτα τα κεκακια; Δηλαδη, μπορω να χρησιμοποιησω στρογγυλα φορμακια απο αλουμινιο ή θα μου βγουν λιγα;
Ευχαριστω :)

margarita είπε...

Καλησπερα η θηκες που ειναι μεσα ειναι οι 12 για cupcake οι μικρες οποτ εμαλλον θα σου βγουν λιγα

stratos είπε...

an mporei kapoios as mas pei peripoy se gramaria poso aleyri thelei

margarita είπε...

xilia συγννωμμη αλλα εχει χαλασει η ζτγαρια μου μολυ παρω καινουργια θα σου απαντησω

kathycallie είπε...

τα έκανα για τον μπουφέ της γιο για να κρατήσουμε κι εμείς για το σπίτι λίγα! Βγαίνουν λίγο λιγότερα από 24! Έγιναν ανάρπαστα!
Πανέυκολα και πεντανόστιμα! Ειδικά ζεστά!
kathy by anthomeli

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, έκανα μια δόση με μερέντα και ήταν θεϊκά, με ελαφρώς μαστιχωτή αίσθηση και μία δόση με πραλίνα-πορτοκάλι από το εν καρπώ, την οποία σας συστήνω ανεπιφύλακτα ως εναλλακτική λύση(έχει και άλλες γεύσεις φράουλα, λευκή κτλ).
θα τα πούμε ξανά σύντομα...

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικά!!! πολύ εύκολα και πολύ νόστιμα!!!

Ανώνυμος είπε...

Μόλις τα έβγαλα από το φούρνο και περιμένω να κρυώσουν...η μυρωδιά της νουτέλας έχει εξαπλωθεί στο σπίτι!Το μόνο που θέμα είναι ότι μου φάνηκε το μείγμα λίγο και όντως δεν φούσκωσαν πολύ...γίνεται να μου πείτε πόσα γραμμάρια είναι το αλεύρι, μήπως έχει γίνει εκεί το λάθος μου? Καλή συνέχεια!

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα
το αλευρι ειναι 3/4 της κουπας, δεν φουσκωνουν πολυ εχει την μερεντα που ειναι πυκτη και δε μπορει να φουσκωσει πολυ, απλα το αλευρι πρεπει να ειναι κοφτη η κουταλια για να μην βγει πυκτο

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας. Τα έφτιαξα αλλά μου βγήκαν πολυ στεγνά, δεν φουσκώσαν πολύ.καμία σχέση με την φωτογραφία. Υπάρχει περίπτωση να το παράκανα με τις δόσεις αλευριού?
Ευχαριστώ!

Μαργαριτα είπε...

Εβαλες πολυ αλευρι σιγουρα την πρωτη φορα που τα εκανα το ιδιο επαθα θελει να ειναι κοφτη η κουταλια

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ.
Θα το ξαναπροσπαθήσω!

Μυρτώ είπε...

Σήμερα τα έκανα για πρώτη φορά, και μάλιστα δυο δόσεις, γιατί η πρώτη άρχισε ήδη να εξαφανίζεται (κι εγώ θέλω να τα κεράσω αύριο για τη γιορτή μου!). Τέλεια πραγματικά, η κόρη μου έφαγε δύο, ο γιος μου 1.5...
Το μόνο ότι στα δικά μου φορμάκια έγιναν 9 σε κάθε δόση (και όχι τεράστια αφού δε φουσκώνουν και ελαφρώς μαζεύουν όταν κρυώσουν!) Πάντως πολύ πετυχημένη και εύκολη συνταγή! Thank you!

Ματούλα είπε...

Απλά θεϊκά τα έκανα σήμερα στις 12:00 το μεσημέρι και έχουν μείνει μόνο δυο. Μπράβο Μαργαρίτα!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

γεια σας!! τελικά τα έχει κάνει κανείς σε μεγαλη φόρμα σαν κεικ?

semeli είπε...

Μαργαρίτα μου να σε ρωτήσω!Εάν θέλω να κάνω μεγαλύτερη δόση χρησιμοποιώ ακριβώς τα διπλάσια συστατικά;Δλδ 4 αβγά, 500γρ μερέντα κ.ο.κ.;
Σ'ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

τελεια!!!!

Ανώνυμος είπε...

πανευκολα

Ανώνυμος είπε...

τελεια

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Θέλω να φτιάξω τα συγκεκριμένα κεκάκια αλλά δεν έχω φόρμα για μάφινς εάν τοποθετήσω τις χάρτινες θήκες απλά μέσα στο φούρνο πάνω στη σχάρα θα πάθουν τίποτα;

margarita είπε...

Καλησπέρα
ΘΑ ανοίξουν και θα απλωσουν σε καποια σουπερ μαρκετ εχει θήκες που δε χρειάζετε να μπουν σε φόρμες στέκοντε και μόνες τους στο ταψι.
Εγω πέρνω απο τον Βασιλόπουλο

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα ευχαριστώ για την συμβουλή. Αυτές οι θήκες είναι τις μιας χρήσης(πχ. SANITAS); Θα κοιτάξω στον Βασιλόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ θα κοιτάξω στον Βασιλόπουλο.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα..
μ'αρεσει πολυ αυτη η συνταγη κ σκευτομαι να την φτιαξω σημερα για την μαμα μου μηπως μπορειτε να μου πειτε αν μπορω να την κανω σε μια φορμα για κεικ..(οχι κυκλικη-ειναι ισια)?
ευχαριστω Βασια:)

Ανώνυμος είπε...

μπορώ να χρησιμοποιήσω αλεύρι αντί για φαρίνα;

Ανώνυμος είπε...

Μόλις έβγαλα τα κεκάκια!!Είναι υπέροχα!!!Εύκολα,γρήγορα,πεντανόστιμα και υπεραφράτα!!

Ioanna iliadi είπε...

Περιμένω κόσμο για καφέ αύριο το πρωί και μόλις τα έφτιαξα. Είναι απλά υπέροχα και φουσκώνουν κανονικά αν δεν βάλεις τεράστιες κουταλιές αλεύρι

Μυρτώ είπε...

Καλησπέρα! Αναρωτιέμαι, μπορώ να βάλω κάποιο γλάσο? Γιατί γίνονται λίγο σπογγώδη... ίσως το γλάσο μερέντας που προτείνεις στα μπράουνις? Τι με συμβουλεύεις? Θέλω να τα στολίσω για σχολείο (πέρυσι είχα βάλει άχνη με πορτοκάλι και έγιναν ψιλοαηδία.. Δεν ταίριαζε γιατί απορροφήθηκε!.) Ευχαριστώ!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...