translation

Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010

Ζαχαρόπαστα ή Γλάσσο Ζελατίνης

Pin It

Για να καλύπτετε της τούρτες σας τα κέικ ή ό,τι γλυκό θέλετε!

Εικόνα 189

Υλικά
1 κιλό άχνη ζάχαρη
2 φακελάκια ζελατίνη σε σκόνη
2 μεγάλες κουταλιές της σούπας σιρόπι γλυκόζης
1 βανίλια
5 κουτ. σούπας νερό

Εκτέλεση
Βάζουμε την άχνη σε ένα μεγάλο βαθύ ταψί και κάνουμε μια τρύπα στο κέντρο.

Εικόνα 135 Βάζουμε σε μέτρια φωτιά ένα κατσαρολάκι με το νερό και την ζελατίνη.Aνακατεύουμε να διαλυθεί και ρίχνουμε την γλυκόζη και την βανίλια.

Εικόνα 136Aνακατεύουμε μέχρι να γίνει σαν σιρόπι.

Εικόνα 138 Όταν λιώσει η γλυκόζη,ρίχνουμε το σιρόπι στο κέντρο της άχνης και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι.

Εικόνα 146 Μόλις κρυώσει,ζυμώνουμε με τα χέρια να πάρει σχεδόν όλη την άχνη και να μην κολλάει στα χεριά.

Εικόνα 149

Μόλις τελειώσει,αν δεν τη χρησιμοποιήσουμε άμεσα την τυλίγουμε καλά με ζελατίνη και τη βάζουμε στο ντουλάπι.

Εικόνα 193

Καλή Επιτυχία!!!

Tips
Αν θέλετε μπορείτε να τη χρωματίσετε με πάστα ή σκόνη χρωμάτων ζαχαροπλαστικής. Σε περίπτωση που είναι σκληρή,βάλτε τη λίγο στο φούρνο μικροκυμάτων και θα μαλακώσει αμέσως.

50 σχόλια:

syntageskai alla είπε...

KAΛΗΜΕΡΑ!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΤΟΥΡΤΑ.ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ.Ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΑΦΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΓΛΑΣΣΟ?

Λίλα είπε...

Πολύ μου αρέσει η συνταγή της ζαχαρόπαστας που δίνεις.
Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε κυρίως επειδή δεν έχει γλυκερίνη!

Αλεξάνδρα είπε...

Μαργαρίτα πανέμορφη η τούρτα σου !!!!!!

Φαντάζομαι θα ενθουσιάστικαν όλοι,όπως πάντα:))

Μπράβο σου,
το μαγικό χαλί ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

Φιλάκια :)

maggy είπε...

Ευχαριστω πολυ ειναι πολυ καλη αυτη η συνταγη η συνταγη της wilton εχει γλυκερινη αλλα εγω την φοβαμαι λιγο ειχα κατι βιβλια απο Αμερικη και ειχαν αυτη την συνταγη. Το χρωμα το βαζουμε μετα αφου το κανουμε μπαλα δεν μπαινει μεσα στο νερο.

cibus♥I είπε...

Μαργαρίτα in the kitchen =
γλυπτική+μαγειρική+ζαχαροπλαστική+ζωγραφική combined!!!
Impressed once again!
Μπράβο Μαργαρίτα!!!

frabala είπε...

Τέλειο το Post σου.
Και μόλις άρχισα να ψάχνω για το πως γίνεται η ζαχαρόπαστα!

farbala

Maggy είπε...

Cibusaki μου σε ευχαριστω πολυ
με συγκινησες πραγματικα
!!!!!!!!!!!!

Mary είπε...

Θέλω πολύ να φτιάξω ζαχαρόπαστα αλλά δεν το αποφασίζω γιατί δεν είμαι καλή στο να φτιάχνω σχεδιάκια, τέτοια που βλέπω πάνω στις τούρτες σας. Α΄όσο για τα χρώματα, εγώ στην επαρχία βρίσκω μόνο σε υγρή μορφή και όχι σε πάστα, που απ΄ότι εχω ακούσει μόνο αυτή χρησιμοποιείται για να χρωματίσουμε τη ζαχαρόπαστα. Πάντως τα σχέδια που φτιάχνεται είναι φανταστικά!!!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα,

πότε γίνεται ο χρωματισμός της ζαχαρόπαστας?

Αλεξάνδρα είπε...

Καλησπέρα φίλη μου!

Τη ζαχρόπαστα τη χρωματίζεις αφού ολοκληρώσεις την παρασκευή της σύμφωνα με τη συνταγή!
Χωρίζεις κομμάτια πάστας και προσθέτεις
το χρώμα που θέλεις,ζυμώνεις καλά να εσωματωθεί και αυτό είναι όλο!

Καλό Πάσχα!
Αλεξάνδρα

margarita είπε...

Συπληρωματικα καλυτερα τα χρωμάτα να ειναι παστα και οχι υγρα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα σας..
Λατρεύω τη σελίδα σας!!
Κάθε μέρα παίρνω ιδέες και έχω καταφέρει να εντυπωσιάσω με τη μαγειρική μου,χάρη σε σας!!
Από πού μπορώ να αγοράσω τα χρώματα?
Πώς τα ζητάω?
Μήπως θα μπορούσατε να μας δείξετε βήμα-βήμα??

Χρυσούλα

Αλεξάνδρα είπε...

Χρυσούλα μουγεια σου:)

Τι ωραία λογάκια μας λες.
Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!

Χρώματα ζαχαροπλαστικής,καλά,θα βρεις σε καταστήματα που προμηθεύουν ζαχαροπλαστεία ή έχουν είδη για party.
Αν μένεις σε μεγάλη πολύ σίγουρα υπάρχουν πολλά.
Τα ζητάς έτσι ακριβώς,χρώματα ζαχαροπλαστικής,δεν έχουν άλλο όνομα!

Επίσης μπορεις να βρεις χρώματα και στο Carrefour αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι ότι καλύτερο,άδικα θα δώσεις τα λεφτά σου...

Όσο για την επιθυμία σου την λάβαμε ήδη υπ'όψιν.

Καλή σου μέρα και πάλι
Φιλικά
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

τελεια η συνταγη,

θ την δκιμασω συντομα
να ρωτησω ...αν βαλουμε λιγο μελι η λιγο λαδι λετε να ειναι πιο μαλακια? ξερω κ εγω οτι μ την γλυκερινη κραταει μερες μαλακια αλλα επειδη δεν μου καθεται καλα ν βαλω κατι τετοιο λεω ν δοκιμασω μ μελι η λιγο λαδι. και αντι για ζελατινη ν δοκιμασω με σκονη ζελε ωστε ν παρει κ γευση φραουλα η ζαχαροπαστα.....ονειρα που κανω. ελπιζω ν πετυχουν παντως :)

Αλεξάνδρα είπε...

Καλή μου φίλη γεια σου!

Εγώ σαν "παθούσα" και μετά από πολύ περισσότερα πειράματα από τα δικά σου!!!!!!θα σου προτείνω να φτιάξεις τη συνταγή όπως τη δίνει η Μαργαρίτα για να έχεις σίγουρο αποτέλεσμα και να μην πετάξεις τα υλικά και τον κόπο σου!!!!!

Φρόντησε να τη σκεπάζεις με μεμβράνη για να μην στεγνώνει και να τη διατηρείς μαλάκια σε ζεστό περιβάλλον.
Ετσι θα μπορέσεις να τη δουλέψεις καλύτερα και να φτιάξεις ότι θέλεις!!!!

Φιλάκια πολλά από μένα και
καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!!!!
Αλεξάνδρα

margarita είπε...

καλησπερα βαλε βουτυρο οταν ειναι να την ζυμωσεις να γινει πιο μαλακια οχι λαδι και οταν λεω βουτυρο εννοω βιταμ σοφτ, μην βαλεις με γευση φραουλα το εχω κανει και ειχε γινει κομματακια αν θελεις βαλε λιγο λικερ ραουλας αντι για βανιλιες

irene είπε...

Καλησπέρα! προσπάθησα σήμερα να φτιάξω την ζαχαρόπαστα..
ήθελα να κάνω διπλή δόση, δεν μου πήρε όμως 2 κιλά ζάχαρη άχνη αλλα εναμιση. Χώρισα το μίγμα στα 3 για να φτιάξω 3 χρώματα, λευκό πράσινο και κόκκινο. Το πράσινο που έχω είναι σε υγρή μορφή, ενω το κόκκινο σε πάστα. Επλασα το πράσινο και πρόσθεσα ελάχιστη ζάχαρη ακόμα και εγινε ενα μίγμα πολύ μαλακό και εύπλαστο. Τα αλλα δύο όμως μετα απο λίγη ώρα έγιναν κρύσταλλο! Αρα υποθέτω οτι θέλει λίγο υγρό ακόμα...να βάλω νεράκι; να βάλω γλυκόζη; τι μου προτίνεις μήπως τα σώσω;

Αλεξάνδρα είπε...

Ειρήνη μου καλημέρα!

Φαντάζομαι ότι θα σου απαντήση και η Μαργαρίτα, αλλά να σου πω κι εγώ ότι μπορείς βάζοντας την ζαχαρόπαστα στο φούρνο μικροκυμάτων για λίγο να τη μαλακώσεις μια χαρά ώστε να μπορεις να τη δουλέψεις!

Νερό όχι δεν πρέπει να προσθέσεις.
Επίσης να ξέρεις ότι αυτές οι πάστες πρέπει να είναι πολύ καλά τυλιγμένες με μεμβράνη γιατί στεγνώνουν ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!!!!!

Καλή σου μέρα και πάλι
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα. καιρό τώρα ψάχνω συνταγή για ζαχαρόπαστα κ όπως πολλές από εσάς δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω γλυκερίνη. επειδή εχω φύλλα ζελατινης θελω να μου πειτε αν ξερετε ποσα αντιστοιχουν στη σκονη που εχει χρησιμοποιηθει εδω.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά,
Συγχαρητήρια υπέροχες συνταγές με μοναδική παρουσίαση.
Προσπάθησα - χωρίς επιτυχία - δύο φορές να φτιάξω ζαχαρόπαστα την μισή δόση όμως παρα το ότι δεν πήρε όλη την άχνη έγινε πολυ σκληρή χωρίς ελαστικότητα και ένοιωθα την άχνη στα δάχτυλα , τριβόνταν και δεν μπορούσα να την δουλέψω.
Τι λάθος κάνω ; Παρακαλώ εάν μπορείτε να με βοηθήσετε.

Ευχαριστώ

Αλεξάνδρα είπε...

Καλή σου μέρα καλή μου φίλη.
Θα σου απαντήσει η Μαργαρίτα αλλά
να σου πω κι εγώ,
ότι για να είναι σκληρή η πάστα σου
και αφού έβαλες όλα τα υλικά όπως πρέπει η άχνη σου ήταν και πάλι ΠΟΛΥ!!!!!

Θα σταματήσεις να προσθέτεις άχνη όταν πια βλέπεις ότι μπορεις να δουλέψεις τη ζαχαρόπαστα!!

Μην βάζεις παραπάνω γιατί το λέει η συνταγή, γιατί ίσως να μην μετράς με τις ίδιες μονάδες και έχεις αυτή τη διαφορά....

Ελπίζω να βοηθάω....
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα και συγχαριτηρια για την σελιδα σας......θελω να μου πειτε αν μπορω να βαλω ζελατινη φυλλα αντι σκονη γιατι δεν βρισκω και πως να το χρησιμοποιησω..ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα υπαρχει σκονη ζελατινη στα σουπερ μαρκετ μαρκα γιωτης πρασινο κουτι μικρο

Αλεξάνδρα είπε...

Αν και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ,έχω την εντύπωση ότι τα φύλλα ζελατίνης δεν κάνουν για να φτιαχτει ζαχαρόπαστα.

Όπως λέει και η φίλη μας σκόνη ζελατίνης της ΓΙΩΤΗΣ υπάρχει στα μεγάλα Σ/Μ κι εμείς από κει την παίρνουμε.

Κοίταξε στα Carrefour υπάρχει σίγουρα...

Δεν ξέρω αν η Μαργαρίτα η οποία και ανέβασε τη συνταγή έχει να σου πει κατι παραπάνω...

Καλημέρα και πάλι από μένα.
Φιλικά
Αλεξάνδρα

margarita είπε...

καλησπερα το εχω δοκιμασει με φυλλα καιδε κανει γινετε τριμματα, οποτε καλυτερα σκονη αυτη που λεει η κοπελα παραπανω

Ανώνυμος είπε...

kati allo poy 8a mporoyse na antikatasthsei th skonh zelathnh giati vriskw mono fylla...........(den exw edw carrfour mono masoyth).............

Ανώνυμος είπε...

ekana thn zaxaropasta alla otan thn evala panw sthn toyrta pagwse egine zaxarwto kai espane(den kovete me to maxairi)ti ftaiei?htan poly h axnh?h zelatinh?

Ανώνυμος είπε...

kalhspera poses zelatines se fula xreiazete ?

Ανώνυμος είπε...

τα χρωματα σε μορφη παστας τα αναμειγνυουμε με τη ζαχαροπαστα για να πετυχουμε το χρωμα που θελουμε?ρωταω γιατι δεν το γνωριζω κ πρωτη φορα ακουσα για χρωμα σε μορφη παστας.στα vefa's house θα βρω φανταζομαι

Αλεξάνδρα είπε...

Καλημέρα καλή μου φίλη.
Ναι,τα χρώματα σε μορφή πάστας κάνουν ακριβώς αυτή τη δουλειά!

Στα vefa's δεν ξέρω αν θα τα βρεις μπορεις όμως να τα βρεις στο internet.

Καλή σου μέρα και πάλι
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

σ'ευχαριστω πολυ Αλεξανδρα μου!

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα...
αφου καλυψουμε και στολισουμε με ζαχαροπαστα την τουρτα, πως την φυλαμε ως την επομενη μερα? καλυμενη,ακαλυπτη, στο ψυγειο....?
δεν σκληραινει μετα πολυ πανω στην τουρτα?
βοηθεια!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, μπορούμε να χρωματίσουμε ζαχαρόπαστα με χρώμα σε μορφή σκόνης? Εαν ναι, πώς? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

margarita είπε...

Καλησπερα χρωματιζετε με σκονη, δεν εχω να σου δειξω τον τροπο αλλαμε μια αναζητηση στο Google θα το βρεις σιγουρα

Ανώνυμος είπε...

Margarita έχω ψάξει αρκετά αλλά δεν έχω βρει κάτι. Απλά ήθελα να ρωτήσω, χρειάζεται να διαλύσω το χρώμα σε νερό πχ πριν το βάλω στη ζαχαρόπαστα ή όπως είναι?

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:καλησπερα...
αφου καλυψουμε και στολισουμε με ζαχαροπαστα την τουρτα, πως την φυλαμε ως την επομενη μερα? καλυμενη,ακαλυπτη, στο ψυγειο....?
δεν σκληραινει μετα πολυ πανω στην τουρτα?
βοηθεια!!!ME ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Μαργαριτα είπε...

Kαλησπερα
Την τυλιγουμε καλα με μεβράνη να μην εχει καθόλου αερα, την βάζουμε σε σκιερο μέρος ποτε ψυγειο πέρνει υγρασια και μπορεί να λιωσει, τα χρωματα ειναι πάστα ή σκονη και οχι υγρα, δεν τα διαλυετε πουθενα κατευθειαν πανω σην ζαχαροπαστα.

Ανώνυμος είπε...

TA MARSHMALLOW MPOROUME NA TA LIOSOUME KAI NA TO KANOUME DECORADE GIA TO CHRISTMAS CAKE?? DEN SKLIRENEI

margarita είπε...

Καλησπέρα
Οχι δε σκληραίνει καθολου ισα ισα ειναι πιο μαλακια απο την ζαχαρόπαστα με ζελατίνη.

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα
εχω στολίσει τούρτα με ζαχαροπασταπου εχει γλυκερίνηκαιζελατίνη και βγαίνει πολύ ωραία.μόνο που μετά από ώρα αρχίζει λίγο να τρίβετε στο χέρι και θέλει ζύμωμα!

ρία είπε...

Την εφτιαξα σήμερα κ πραγματικά βγήκε καταπληκτική.Διάβασα προσεκτικα όλα τα σχόλια κ με βοήθησαν πολυ.Όντως κ σε μενα δεν πηρε ολη την άχνη..κατα την διάρκεια της διακόσμησης χρειάστηκε να την βαλω για λίγο στον φουρνο μικροκυμάτων για να μαλακώσει...Στήθηκε τέλεια η τούρτα μου!!!Είμαι πολυ ευχαριστημένη κ σας ευχαριστώ!!
Υ.Γ.Χρησιμοποίησα χρώματα ζαχαροπλαστικής σε υγρό...μια χαρα χρωματίστηκε.

martsi είπε...

Γεια σου Μαργαρίτα, επειδή σε προηγούμενες προσπάθειες μου το να χρωματίσω τη ζαχαρόπαστα ήταν λίγο ζόρι, υπάρχει πρόβλημα να βάλω το χρώμα πριν, μια και χρειάζομαι μόνο κόκκινο?
Επίσης επειδή θέλω να βάλω σαν γέμιση στη τούρτα γκαναζ θα έχω πρόβλημα να τη διατηρήσω στο ψυγείο?
Τέλος πόση ποσότητα ζαχαρόπαστας θα χρειαστώ για να καλύψω μια τούρτα 35*30?
Υ.Γ. έχεις κάποιο μυστικό για να πετύχω μαύρο χρώμα γιατί όσο και να προσθέτω μου βγαίνει γκρί?

margarita είπε...

Το κοκκινο δε προκειτε να σου βγει κοκκινο ή μαυρο...
η θα παρεις ετοιμο ή θα παρεις χρωμα σε σκόνη που ειναι πολυ έντονο.
Οχι δεν εχεις κανενά πρόβλημα να την διατηρησεις στο ψυγειο. εγω τις τουρτες ψυγειο.
θα χρειαστείς περιπού ενα κιλο να την καλυψεις.
Για το Μαυρο πρωτα θα χρωματισεις με ολα τα χρωματα και μετ αθα βαλεις το χρωμα

martsi είπε...

σε ευχαριστώ Μαργαρίτα μου. Μια ακομα ερώτηση.
Τα 2 φακελάκια σκόνης ζελατίνη πόσα γραμμάρια είναι γιατί πήρα χύμα.

margarita είπε...

Καλησπερα
2 κ.σουπάς ειναι
Καλη Επιτυχια!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας κι απο μενα, εχω φτιαξει δυο φορες ζαχαροπαστα και βγηκε πολυ καλη. Θελω ομως να ρωτησω αν οταν διακοσμησουμε cupcakes ή μπισκοτα πρεπει να την αφησουμε να σκληρηνει ή να μεινει μαλακη; Δηλαδη να καλυψουμε τα μπισκοτα με μεμβρανη; Ευχαριστω για το χρονο σας.
εφη

margarita είπε...

Καλησπέρα
Θα την κοψεις κανονικα και θα την τοποθετησεις πανω στα μπισκοτα ή τα Cupcake θα σκληρύνει εκει πανω επειδη ερχετε σε άμεση επαφη με τον αερα.
καλη Επιτυχια!!!

Ανώνυμος είπε...

μηπως ξερετε που θα βρω ζελατινη σε σκονη??

Ανώνυμος είπε...

Κορίτσια, βάζετε σημεία στίξης διότι στο κείμενο που ακολουθεί το "μαλακια" το εκλαμβάνεις με άλλο τρόπο.

καλησπερα βαλε βουτυρο οταν ειναι να την ζυμωσεις να γινει πιο μαλακια οχι λαδι και οταν λεω βουτυρο εννοω βιταμ σοφτ, μην βαλεις με γευση φραουλα το εχω κανει και ειχε γινει κομματακια αν
θελεις βαλε λιγο λικερ ραουλας αντι για βανιλιες

Ανώνυμος είπε...

Πρώτη φορα θα κάνω ζαχαρόπαστα , και θέλω να κάνω την μισή ποσότητα , με την μια ζελατίνη σε σκόνη σίγουρα θα πετύχει;

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...