translation

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

Ζύμη σου

Pin It Η πιο τέλεια συνταγή για σου,του Στέλιου Παρλιάρου!!!
Εικόνα 566
Υλικά
125γρ. γάλα
125γρ. νερό
110γρ. βούτυρο
6γρ. αλάτι
10γρ. ζάχαρη
140γρ. αλεύρι
250γρ. αβγά

Εκτέλεση
Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνουμε το γάλα με το νερό, το βούτυρο,το αλάτι και τη ζάχαρη.
Εικόνα 522Μόλις αρχίζουν να βράζουν ρίχνουμε το αλεύρι και ανακατεύουμαι με μια ξύλινη κουτάλα συνεχώς,για 3 λεπτά.
Εικόνα 523Βγάζουμε το μείγμα και το βάζουμε σε ένα μπολ να κρυώσει. Μόλις κρυώσει αρχίζουμε να τη χτυπάμε στη χαμηλή ταχύτητα του μίξερ,προσθέτοντας ένα-ένα τα αβγά.
Εικόνα 528
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200 βαθμούς,στις αντιστάσεις. Στρώνουμε μια λαδόκολλα και σχηματίζουμε τα σου με ένα κορνέ με φαρδιά μύτη.
Εικόνα 530-1
Τα ψήνουμε για 15-20 λεπτά,μέχρι να ροδίσουν.
Εικόνα 563
Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!

Tips

Eπειδη βγαίνουν αρκετά,αν δε θέλετε να τα χρησιμοποίησετε όλα,βάλτε τα στην κατάψυξη σε μια σακούλα.Όταν θα τα ξεπαγώσετε θα τα βγάλετε απο τη σακούλα να μην πάρουν υγρασία.

20 σχόλια:

Athina είπε...

Καλημέρα!!Όντως φοβερή συνταγή, βγαίνουν τέλεια!Την είχα φτιάξει πριν λίγο καιρό!
http://santie-athina.blogspot.com/2010/01/blog-post_06.html

big mama είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

ποσα αυγα ειναι τα 250 γρ????

Αλεξάνδρα είπε...

Υπολόγισε ότι ένα αβγό είναι περίπου 55-60 γρ.Οπότε υπολόγισε ανάλογα...

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

καλησπερα και παλι

ειπα αυριο να φτιαξω χοτ ντογκ για τον γιο μου που τρελενετε καλυτερα τα σπιτικα παρα απο εξω!!

να σε ρωτησω οταν λες οτι μπορουμε να βαλουμε την ζυμη στην καταψυξη εννοεις αφου τα εχουμε ψησει ή ωμη??

Αλεξάνδρα είπε...

Καλησπέρα Γιάννα
Η Μαργαρίτα μιλάει για τα ψημένα σουδάκια!
Αυτά μπορούν να μπουν στην κατάψυξη για πολύ καιρό μέχρι να τα χρησιμοποιήσουμε.

Καλό βράδυ από μένα
Αλεξάνδρα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

να ρωτησω οταν λεει γαλα εννοει εβαπορε ή φρεσκο αχ τα εβγαλα να τα φτιαξω και δεν ξερω τι να βαλω

Αλεξάνδρα είπε...

Ελα Γιάννα μου, μπορεις να βάλεις και φρέσκο,καλύτερα, και εβαπορέ αραιωμένο.

Καλή επιτυχία
Αλεξάνδρα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

εβαλα φρεσκο αλλα η ζυμη με ταλαιπωρησε πολυ γιατι κολλουσε υπερβολικα. Τα εχω βαλει για ψησιμο αλλα το κορνε που εχω βγαζει μονο σγουρο με μεγαλη τρυπα ειμαι πολυ περιεργη να δω τι θα βγει. Ελπιζω να μην αποτυχω μιας και τα εχω υποσχεθει!!

σε ευχαριστω πολυ
ΓΙΑΝΝΑ

Αλεξάνδρα είπε...

Γιάννα μάλλον είναι η πρώτη φορά που φτιάχνεις ζύμη για Σου ε;
Έτσι είναι Γιάννα μου αυτή η ζύμη κολλάει!!
Δεν χρειάζεται να την δουλέψεις με το χέρι όμως οπότε δεν έχεις πρόβλημα...εσένα γιατί σε παίδεψε δεν κατάλαβα;
Προσπάθησες να της δόσεις σχήμα με το χέρι;


Μη στεναχωριέσαι όμως,εγώ πιστεύω ότι σου έγιναν μια χαρά για πρώτη φορά(μια και τώρα που μιλάμε τα έχεις σίγουρα έτοιμα).

Την άλλη φορά θα ξέρεις...

Φιλάκι πολλά
Αλεξάνδρα

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

ειναι οντως η πρωτη φορα αλλα σιγουρα οχι η τελευταια!!

με παιδεψε γιατι προσπαθουσα να την βαλω στο κορνε και κολουσε στα χερια μου, στο κουταλι αλλα ειμαι πρωταρα και δικαιολογουμε.

μου βγηκαν ψιλα και δεν μπορουσαμε να τα ανοιξουμε στην μεση για να βαλουμε το λουκανικο αλλα το βαλαμε απο πανω και δεν εμεινε ΤΙΠΟΤΑ. Ο γιος μου τα λατρεψε και ηδη ονειρευετε την επομενη φορα που θα τα ξαναφτιαξω!!

σας ευχαριστω πολυ και παλι για τις υπεροχες ιδεες, παρουσιασεις και συνταγες!!

Ανώνυμος είπε...

kalimera sas
otan leme 125 gr gala poso ine jiati sto http://syntagesapospiti.blogspot.com/p/blog-page_1340.html to exei me ml
kai sas efxaristoyme jia tis orees sas sintages

matilda

Ανώνυμος είπε...

Τα σουδακια που εφτιαξα ενώ στο φούρνο είχαν φουσκώσει, όταν τα έβγαλα ξεφούσκωσαν. Επίσης, μύριζε έντονα το αυγό. Έχω κάνει κάτι λάθος?
Βίκη

margarita είπε...

Καλησπερα Βικυ,
Τα σου σαν συνατγη ειναι λιγο περιπλοκη, θελει να τα ανακατευεις στην κατσαρολα μεχρι να πιασει ο πατος μια καφετι κρουστα χωρις ομως να καει η ζυμη, εγω παντα αυτη την συνταγη κανω, τωρα για το αυγο δε ξερω να σου απαντησω, δε ξερω αν εβαλες χωριατικο αλλιως επειδη μπαινει στη κατσαρολα δεν ειναι εντονη η αυγουλιλα

ΣΟΦΙΑ Κ. είπε...

καλησπερα να ρωτησω κατι ποσα σου βγαινουν περιπου ?Καμια 40αρια? θελω να κανω πολλα κ θελω να υπολογισω ποσες δοσεις να κανω...

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! το αλευρι ειναι για ολες τις χρησεις?? Παντως ειναι παραπονο πολλων (ασχετων) που πολλες συνταγες γραφουν μονο "αλευρι" . Καλο θα ηταν να γραφετε τι αλευρι ακριβως.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Αλεξάνδρα είπε...

Αν και η συνταγή έχει ανέβει από τη Μαργαρίτα, αν μου επιτρέπει θα σου απαντήσω εγώ.

Σε ΟΛΕΣ τις συνταγές που ΔΕΝ διευκρινίζεται διαφορετικά το αλεύρι είναι ΠΑΝΤΑ για όλες τις χρήσεις!

Καλή επιτυχία αν δοκιμάσεις τη συνταγή..

Φιλικά,
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

φαινετε ευκολο θα το κανω στα γενελθια της κορουλας μου

dimitris topoyzis είπε...

kalimera kai apo mena na iste oli kalla

Ελένη Αλεξανδρίδου είπε...

Την επικάλυψη με σοκολάτα όπως στη φωτό πως τη κάνουμε??

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...