translation

Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

Αβγά βαμμένα με κλωστές

Pin It

Μια διαφορετική τεχνική!!!!!!

                                                                        (scroll down for English  and Russian)

Συνταγές..21

Υλικά
αβγά
κλωστές φλος
αλουμινόχαρτο

                                                      

Εκτέλεση
Κόβουμε τις κλωστές σε μικρά κομμάτια,

DSC01865

DSC01866

κόβουμε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο,βρέχουμε λίγο το αβγό,ρίχνουμε
λίγες κλωστές μέσα στο αλουμινόχαρτο βάζουμε επάνω το αβγό,

DSC01867

σκεπάζουμε με λίγες κλωστές ακόμη

DSC01868

και τυλίγουμε με το αλουμινόχαρτο σχηματίζοντας μια μπάλα.

DSC01869

Βάζουμε σε  κατσαρόλα με νερό

DSC01870 

και τα βράζουμε για 20 λεπτά.

DSCN7375

                            Καλή Επιτυχία!!!
ΣΗΜ:
Τις κλωστές τις βρίσκουμε σε μαγαζιά με εργόχειρα.
Οι κλωστές είναι φλος αυτές που γίνονται τα κεντήματα όχι αυτές που ράβουμε.
Aν θέλετε τα περνάτε αφού στεγνώσουν με λίγο λαδάκι για μωρά..

IN ENGLISH

EGGS DYED BY EMBROIDERY THREAD
A DIFFERENT TECHNIQUE


INGREDIENTS   : EGGS
                        EMBROIDERY THREAD (FLOSS)
                        ALUMINUM FOIL


         RECIPE   :  WE CUT THE THREAD IN SHORT PIECES (ABOUT 10 cm )
                          WE CUT A PIECE F ALUMINUM FOIL , MOISTEN THE EGG , PUT SOME OF THE THREADS ON THE ALUMINUM FOIL
                         AND PUT THE EGG ON TOP, THEN COVER WITH A FEW MORE THREADS  AND WRAP THE ALUMINUM FOIL (AROUND
                          THE EGG) TO MAKE A BALL .
WE PUT THEM IN A SAUCEPAN  AND BOIL THEM FOR 20 MINUTES


NOTE: WE CAN FOUND EMBROIDERY THREAD AT A NEEDLECRAFT SHOP
          WE USE FLOSS TREAD  WHICH IS FOR EMBROIDERY NOT FOR SEWING .
          YOU CAN OPTIONALLY COVER THEM WITH BABY OIL WHEN THEY ARE THOROUGHLY DRY.

In Russian

Материалы
яйца
флеш темы
фольга


выполнение
Обрежьте нить на мелкие кусочки
Вырежьте кусок фольги, мокрый маленькое яйцо, добавьте
несколько потоков в фольге поставить яйцо,
Накрыть несколько потоков
и обернуть алюминиевой фольгой, чтобы сформировать шар.
Место в кастрюле с водой
и варить в течение 20 минут.
Нити находятся на одном уровне это не те, что возникающие вышивка шить.
Если вы хотите передать, как сухой ladaki маленького ребенка ..

29 σχόλια:

Natasa είπε...

Πολύ πρωτότυπα..... Μπράβο!!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραιο το μπλογκ σας! το παρακολουθω καθημερινα :) πολυ ωραια ιδεα αυτη με τις κλωστες φλος,ομολογω οτι δεν ηξερα οτι υπαρχει και αυτη η τεχνικη.
Να ειστε καλα,καλη συνεχεια!
καλη Ανασταση και καλο Πασχα!

Eva Z. είπε...

Υπέροχα και πρωτότυπα αυγά...Καλό Πάσχα..

marilise είπε...

καλε χρόνια έχω να παιξω με μπρισίμια τι ωραία ιδέα

tasoula είπε...

Μπράβο Μαργαρίτα μου πολύ πρωτότυπα τα αυγουλάκια σου θα τα φτιάξω κι εγώ οπωσδήποτε φέτος!

Ανώνυμος είπε...

...τα έφτιαχνε η μάνα μου απ'όταν θυμάμαι τον εαυτό μου...στην Κοζάνη τα λένε "περδίκες" ίσως επειδή έχουν χρώμα και είναι πλουμιστά σαν τις πέρδικες.....δυστυχώς εδώ που μένω δεν βρίσκω κλωστές φλος για να τα φτιάξω....
VassO

vasiliki ver είπε...

Καλέ τι όμορφα που είναι???θα δοκιμάσω και εγώ να τα βάψω έτσι τ'αυγουλάκια μου,ευχαριστώ για την υπέροχη ιδέα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μία ερώτηση: Είστε σίγουροι ότι οι βαφές που περιέχουν οι κλωστές είναι ασφαλείς για τρόφιμα; Νομίζω πως όχι.

Ανώνυμος είπε...

τέλειοοοο! θα το δοκιμάσω, καλή επιτυχία σε όλες για όλες τις Πασχαλινές λιχουδιές!

margarita είπε...

Ειναι τόσο υγιενος ο τρόπος και περισσοτερο υγιεινος μάλλον γιατι δεν μπαινει μέσα στο αυγο, Δε ξερω αν το γνωριζετε αλλα η βαφες σε σκονη ειναι ιδια με την βαφη που βαφουμε τα μαλλινα ρουχα

patty είπε...

o piooooo ygieinos einai me fulla kserou kremmudiou..alla den bgainoun etsi..
:]

Αλεξάνδρα είπε...

Αν ρίξεις μια ματιά εδώ :

http://syntagesapospiti.blogspot.com/2010/04/blog-post_01.html

θα δεις ότι αυτός ο τρόπος για τη βαφή των αβγών υπάρχει ήδη στο blog!

Καλό Πάσχα!!!

Ανώνυμος είπε...

poly wraio alla den vriskoyme klwstes flos sta notia proastia...mas eipan oti den vgainoyn pia!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδιά, εμένα γιατί δεν μου έγιναν? Έμειναν πολύ πολύ αχνά… Τι μπορεί να έκανα λάθος? Το νερό πρέπει να περνά μέσα από το αλουμινόχαρτο ή όχι?
Στέφη

Αλεξάνδρα είπε...

Στέφη μου καλησπέρα!
Αν μου επιτρέπει βέβαια και η Μαργαρίτα να σου απαντήσω...Εγω έβαψα σήμερα πρώτη φορά τα αβγά με τη συνταγή της Μαργαρίτας και είναι αυτά που βλέπεις στις φωτός!

Έχω πραγματικά ενθουσιαστεί με το αποτέλεσμα!

Είναι τα πιο ωραία αβγουλάκια που έχω φτιάξει ποτέ και ακόμη και τοξικές να είναι οι βαφές όπως κάποιες φίλες μας λένε και ακόμη και να μην τα φάω νιώθω τόσο χαρούμενη που στολίζουν το Πασχαλινό μας μπολ τόσο όμορφα αβγουλάκια που αυτό και μόνο μου φτάνει!!!!

Σχετικά με αυτό που ρωτάς επειδή κι εγω τα έκανα σήμερα 1η φορά να σου πω ότι ακολούθησα πιστά τις οδηγείες και δεν είχα κανένα πρόβλημα!

Ήταν βρεγμένα τα αβγουλάκια σου πριν τα βάλεις πάνω στις κλωστές;
Τυλίγεις καλά με το αλουμινόχαρτο βάζεις στην κατσαρόλα με το νερό και βράζεις απλά!
Αυτό είναι όλο!!!!!!

Καλό Πάσχα!!
Αλεξάνδρα

Ανώνυμος είπε...

Αλεξάνδρα είναι όντως υπέροχο το αποτέλεσμα, γι`αυτό στενοχωρήθηκα που δεν μου βγήκαν.
Κατέληξα όμως ότι μάλλον έφταιγαν τα αυγά γιατί είναι από εκείνα τα λευκά με πολύ πορώδη επιφάνια που δεν πιάνουν καλά ούτε οι συμβατικές βαφές.
Δεν πειράζει, του χρόνου θα προσπαθήσω ξανά. Ευχαριστούμε για την ιδέα και Καλή Ανάσταση
Στέφη

Ανώνυμος είπε...

κορίτσια τα δοκιμασα και εγω για πρωτη φορα!!! το αποτελεσμα εκπληκτικο..... ειναι ενα ξεχωριστο εργο τεχνης το καθενα τους.

καλη ανασταση σε όλους
Πολυ

Ανώνυμος είπε...

kaloi mou filoi kai files hronia polla kai kali anastasi. piga sto katastima tis geitonias mou me eidi ergoheirou kai zitisa klwstes floss se diafora hrwmata. mou edwse dmc klwstes pou thymamai ti mitera mou na hrisimopoiei sto kentima tis. ebala ta avga mou afou ta eplyna kai ta perasa me ligo xidi panw se ena strwma klwstes, afou prwta na evrexa kai kollisa stin epanw meria kai tis ypoloipes. ekleisa kala ta alouminoharta kai ta evrasa gia eikosi lepta, ta afisa kai ligo mehri na krywsei to nero. to apotelesma? yperoha, katapliktika, ekthamvwtika ...
avafta avga! to mono pou allaxe hrwma itan to alouminoharto pou mavrise... isws ftaiei i klwsti kai ohi to avgo. hrisimopoiisa kai lefko kai mpez avgo sti dokimi kai to apotelesma itan apogoiteftiko. profanws ftaiei i klwsti. koitaxa stin etiketa tis kai egrafe oti plenetai stous 90 vathmous. einai logiko na min afinei hrwma oso kai na to vrasoume. isws tha itan kalo na dokimasoume malli se diafora hrwmata?

margarita είπε...

Χρονια Πολλα και καλα
Οι κλωστες που εβαλα εγω ειναι δεν ηταν dmc αλλα νομιζω παιζει ρολο και το ξυδι φυσικα αυτο το λεω με καθε επιφυλαξη, Η αδερφη που τα προμηθευεετ τις ζηταει για βαψιμο αυγων, εινιαπολυ πιο εντον το χρωμα και ξεβαφετε πιο ευκολο

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο για την ιδέα. Βγήκαν πολύ όμορφα τα αυγά...
Πήρα κλωστές φλος έτοιμες κομμένες, ανακατεμένες και ξεχωριστά κοκκινο και μωβ. Δεν έριξα κάτι άλλο ούτε ξύδι.Μόνο που τρύπησα το αλουμινόχαρτο σε διάφορα σημεία.
Καλή Ανάσταση

Ανώνυμος είπε...

Χριστος Ανεστη,Χρονια πολλα σε ολους!!!!Εφτιαξα τα αυγουλακια με αυτον τον τροπο και ειναι το καθενα ξεχωριστο και πολυ ομορφο!!!Εγω αυτο που εκανα ηταν οτι εβρεχα τις κλωστες για να κολανε στο αυγο και οταν στεγνωνε λιγο το εκλεινα στο αλουμινοχαρτο.
Πραγματικα πολυ ωραια μπραβο κοριτσια!!!!!
Βασω

F.tasoula είπε...

to κανω και εγω ετσι πολυ ευκολα

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικη ιδέα!Τα έχω κάνει το Πάσχα εγιναν πανέμορφα τα καμαρωνα όλη μέρα!Επαιξα με τα χρώματα των κλωστων(είχα αγοράσει 7 χρώματα)και βγήκαν διάφορα!Μπράβο!!Αντε και του χρόνου να είμαστε γεροί!!

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!

ΓΙΩΤΑ είπε...

Τα εφτιαξα και γω. Εγιναν υπεροχα το καθενα ηταν μοναδικο!! Τελεια ιδεα

Ανώνυμος είπε...

Μπράω\βο. Εύκολη και κατανοητή συνταγή!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λέτε κορίτσια και οι κλωστές αυτές δεν είναι τοξικές και δεν πειράζουν αλλά το οτι τα βράζουμε με το αλουμινόχαρτο? μέχρι πέρσι και εγώ έτσι τα έβαφα, φέτος όμως που είπε αυτός, από εκεί που αγόρασα τις κλωστές, να το κάνω με καλσόν γιατί το αλουμινόχαρτο είναι καρκινογόνο.Ελπίζω να βγούν καλά.

Ανώνυμος είπε...

Εγω τα εκανα με καλσον και βγηκαν τελεια. Ετσι δεν εχω το αγχος για την ασφαλεια του αλουμινοχαρτου. Και του χρονου να ειμαστε καλα!!!

Σελήνη είπε...

Καλησπερα σας απο Κερκυρα......μολις ειδα αυτην την αναρτηση ενθουσιαστηκα.!!!θα τα πρωτοφτιαξω για να ειμαι σιγουρη για το αποτελεσμα πριν το Πασχα!!!!καλη μου επιτυχια!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...