translation

Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

Η δική μου κοτόσουπα

Pin It

Από τις αγαπημένες μας χειμερινές συνταγές.
Ελπίζω να γίνει και δική σας…

012

Υλικά
2 μπούτια κοτόπουλο ή 2 στήθη
1 μέτριο κρεμμύδι
2 μέτριες πατάτες
1 μεγάλο καρότο
1 φύλλο σέλινο ή 1 κουτ. σούπας ψιλοκομμένο
2 λίτρα νερό
αβγολέμονο
2 κουτ. σούπας βούτυρο
1 φλιτζ. καφέ ρύζι Καρολίνα
αλάτι,πιπέρι

Εκτέλεση
Βάζουμε το νερό με το κοτόπουλο σε μια κατσαρόλα να βράσει.Ξαφρίζουμε.

002

Το βγάζουμε να κρυώσει,το ξεψαχνίζουμε και ρίχνουμε μέσα τα κομμάτια.Ψιλοκόβουμε το κρεμμύδι,τις πατάτες σε κυβάκια,το καρότο στο ρεντέ,

001

και τα ρίχνουμε και αυτά μαζί με το κοτόπουλο.Ρίχνουμε και το ρύζι.

003

Τα αφήνουμε να βράσουν.Μόλις μαλακώσουν,κάνουμε το αβγολέμονο όπως στις οδηγίες της συνταγής και το ρίχνουμε.

005

Τέλος,προσθέτουμε το βούτυρο.

009                                    Καλή Επιτυχία!!!

 

013

Tip
Αν το νερό είναι λίγο,μπορείτε να προσθέσετε.Πολλοί το πρώτο νερό το πετάνε,αλλά εγώ νομίζω ότι όλη η νοστιμιά είναι εκεί.

14 σχόλια:

Mamma el είπε...

Μμμμμ.... φαίνεται υπέροχη! Θα τη δοκιμάσω όταν πιάσουν τα κρύα.

Προς το παρόν έλα να παίξουμε!

http://mammael.blogspot.com/2010/09/blog-post_4723.html

eatgreek.net είπε...

και με τη δροσουλα που εχει σημερα... ειναι ο,τι πρέπει!

tasoula είπε...

Μαργαρίτα μου μόλις σηκώθηκα από το τραπέζι.Αν σου πω ότι έφαγα 3 πιάτα θα το πιστέψεις; Τι φανταστική κοτόσουπα ήταν αυτή; ένα όνειρο !! Για στα χεράκια σου η πιο ωραία κοτόσουπα που έχω φάει!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραιότατη η σούπα σου!!!
Καλή βδομάδα εύχομαι!

nopoula είπε...

Αυτή την κοτόσουπα βρε Ρίτα μου απο εκείνο το βράδυ που την πρόβαλες,την λιγουρευόμουν να την φάω!!!
Σήμερα κατάφερα να την κάνω και να την δοκιμάσω!
Οι εντυπώσεις μου;
Η πιο νόστιμη κοτόσουπα που έχω φάει!!!!!!
Εκτός απο την νοστιμιά της,εχω να παρατηρήσω οτι οι αναλογίες των υλικων που έχεις δώσει είναι απόλυτα δοσμένες ακριβώς, επιτυγχάνοντας το ΤΕΛΕΙΟ αποτέλεσμα!!
Επίσης θέλω να επισημάνω,οτι ακολουθώντας και τον δικό σου τρόπο για το αυγολέμονο εχω να πω οτι ειναι ο καλύτερος εως τώρα που έχω κάνει!!
ΕΥΓΕ ΡΙΤΑ-ΡΙΤΑΚΙ!!!!!

Δέσποινα είπε...

Τα λόγια είναι περιττά. Μπράβο, Μαργαρίτα. Εξαιρετική σούπα. Μοσχοβόλησε όλο το σπίτι. Μην πω και για τη γεύση. Πρώτη φορά τρώω κοτόσουπα που να μου αρέσει. Ευχαριστώ πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Εκανα χρονια αυτη τη σουπα,αλλα αυτη ειναι πια εξαιρετικη!!Μπραβο Μαργαριτα!Και το βουτυρο που μπαινει στο τελος δενει πολυ ωραια!

Φιλικα,ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ

margarita είπε...

Χαιρομαι πολυ κορίτσια που σας άρεσε!!!!
Μια φορα ξεχασα να βαλω βουτυρο και οαντρας μου με εβαλε να την ξαναζεστανω και να το προσθεσω..

Βανέσσα vandhmotiko.blogspot.com/ είπε...

Γιατί έγινε τόσο κίτρινη η σουπίτσα σου;Εμένα έγινε άσπρη αν και ακολούθησα τις οδηγίες.Βέβαια ήταν πεντανόστιμη!

olga & giannis είπε...

μας άρεσε πολύ, την ξαναφτιάχνουμε σήμερα!ΜΠΡΑΒΟ!!!

margarita είπε...

ΧΑιρομαι πολυ που σας αρσει η σουπιτσα μου
ΑΝ κανετε καποια διαφοερεικη στειλτε μας την συνταγη γιατι λατρευουμε τις σουπες

Βάσω - Ειρήνη είπε...

Θα την φτιάξω αύριο μιας και είμαστε όλοι κρυωμένοι είναι ότι πρέπει.(http://istoriestismamas.blogspot.com)

Ανώνυμος είπε...

poli nostimi i soypitsa soy!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

εχω αφου βρασει η σουπα (πριν το αυγολεμονο) αφαιρω το κρεμμυδι-πατατα-καροτο και τα αλεθω κ τα ριχνω παλι μεσα ! γινεται μουρλια και παιρνει ενα λαχταριστο πορτοκαλι χρωμα!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...