translation

Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Σαμπλέ μπισκότα σοκολάτας

Pin It
Chocomania!!!
 ό
Υλικά
550 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
330 γρ. βούτυρο 
2 αυγά
50 γρ κακάο
170 γρ άχνη ζάχαρη
ζάχαρη κρυσταλλική για το τύλιγμα
Συνταγή
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί,
DSC04187-001
τα κάνουμε ένα ρολό μακρόστενο,
DSC04189-001
και το ρολλάρουμε πάνω σε άσπρη ζάχαρη, το τυλίγουμε με μεμβράνη και το βάζουμε έτσι ψυγείο για 30 λεπτά.
DSC04192-001
Προθερμάνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς. Βγάζουμε τα μπισκότα από την μεμβράνη και τα κόβουμε σε πάχος μισό εκατοστού τα απλώνουμε πάνω σε λαδόκολλα και τα ψήνουμε για 15 λεπτά.
DSC_0188-001
                              Καλή Επιτυχία!!!
Η συνταγή είναι του Στ. Παρλιάρου
Οι φωτογραφίες και η εκτέλεση είναι της Μαρίας Μανώλη.
Υ.Γ. Κάποια βήματα παραλείπονται αλλά δεν είναι δύσκολα να τα κάνετε αν διαβάσετε τις οδηγίες..

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

330 γρ. μαγιά;! Φαντάζομαι πως ο "δαίμων" του τυπογραφείου έβαλε το χεράκι του και μάλλον εννοείς 33 γρ.και μάλλον νωπής, όπως και πάχος μπισκότου μισό εκατοστό και όχι μισό χιλιοστό!όπως και να έχει όμως φαίνονται νοστιμότατα και οδεύουν προς εκτέλεση. Φιλικά Λυδία.

Foteini Thes είπε...

Μία ωραία πρόταση για σοκολατένιο βούτηγμα στο πρωϊνό γάλα των παιδιών,στον απογευματινό μας καφέ,ένα τονωτικό και νόστιμο σνάκ που συνοδεύει κάθε στιγμή της μέρας μας.Γλυκειά συντροφιά χωρίς πολλές τύψεις,μία ανάλαφρη πινελιά ευτυχίας στην καθημερινότητά μας.Φιλιά πολλά,πολλά.

Neli είπε...

ΠΟΛΎ ΝΌΣΤΙΜΑ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Ανώνυμος είπε...

330γρ. μαγιά????????

το χειρότεχνο είπε...

ωραιες συνταγες καλως σε βρηκα!!!κ ηθελα να φτιαξω μπισκοτα μ εδωσες ωραια ιδεα κ συνταγη

Domniki Sarri είπε...

Στη φωτογραφία φαίνεται και βούτυρο που δεν υπάρχει στα υλικά!!Μπορείτε να μου πείτε πόσο χρειάζεται;;;;

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Καλημέρα,παρακολουθώ την ιστοσελίδα σας εδώ και καιρό και έχω δοκιμάσει αρκετές από τις υπέροχες συνταγές σας. θα ήθελα να ρωτήσω για τη μαγιά: το είδος και την ποσότητα...330 γρ.; Ευχαριστώ πολύ.

Βάσω είπε...

Μάλλον θα θελατε να γραψετε 330γρ βουτυρο και όχι μαγιά :)

Βάσω είπε...

Μαλλον θα θελατε να γραψετε 330 βουτυρο και οχι μαγια! :)

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ? 330γρμ. ΜΑΓΙΑ? ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΒΟΥΤΥΡΟ?


DIMITRA THODORIS

Conna είπε...

Απίθανα μπισκοτάκια.

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Έγραψα κι άλλο σχόλιο το οποίο δεν έχει εμφανιστεί, θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία με όλα τα υλικά μαζί είναι μαργαρίνη όπως φαντάζομαι και πόση είναι η ποσότητα της.Έπίσης αν σας ενοχλούν οι καλοπροαίρετες επισημάνσεις και δεν τις εμφανίζετε να μας ενημερώσετε να σας λέμε μόνο "μπράβο"! Φιλικά Λυδία

Melinna είπε...

Είναι 330gr μαγιά ή μήπως βούτυρο?

Melinna είπε...

Είναι 330gr μαγιά ή μήπως βούτυρο?

Ανώνυμος είπε...

Φαίνονται υπέροχα αλλά υποψιάζομαι ότι υπάρχει κάποιο λάθος στα υλικά....Μου φαίνονται, ας πούμε, πολλά τα 330 γρ μαγιά -εάν είναι σωστό πρόκειται για νωπή ή σκόνη; Επίσης, μου φαίνεται ότι στη φωτογραφία έχει και βούτυρο που δεν αναφέρεται στα υλικά...

Μαργαριτα είπε...

Καλησπέρα
Όντως ειναι λάθος ειναι βούτυρο, θα ανέβαινε η συνταγή με ρωξακια τελευταία στιγμή άλλαξε και έμεινε η μαγια... ελπιζω να με συγχωρέσετε, βαφτίζω και την μικρή μου και ειμαι στο τρέξιμο γιατι τα κάνω ολα εγω οπότε μια θολούρα την εχω...

Μαργαριτα είπε...

Καλησπέρα Λυδια
Ειχες δικιό ειναι μαργαρινη ή βουτυρο αναλογα τι θέλει ο καθένας και οντως ειναι εκατοστο..
δε θεωρω τα σχολια σου κακοπραιρετα πιστεψε με εχω διαβασει πολυ κακοπροαίρετα σχολια που δε μπορω ουτε να τα γραψω, για αυτο περνανε απο φιλτρο να σχολια του blog και δεν εμφανίζονται αμέσως, επειδη βαφτιζω την κορη την Κυριακη δε μπορω να ειμαι ολη μεσα μεσα μπαινω συνηθως το απογευμα και ανεβάζω τα σχολια δε γινετε εσκεμμενα δηλαδη..
Περιμενωτα σχολια σας ειτε ειναι παρατησεις ειτε προτάσεις
Φιλικά Μαργαριτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαργαρίτα. Πρώτα απ΄ όλα να σου ζήσει η κόρη, να'ναι γερή και τυχερή! Όσο για το φιλτράρισμα των σχολίων προσωπικά δεν θα το έκανα γιατί κάθε ένα απ' αυτά αντικατοπτρίζει τον/την αποστολέα του,που γράφοντάς το επιτρέπει αυτόματα και τον σχολίασμό του από τους αναγνώστες. Πίστεψέ με, πραγματικά ένα υγιές αναγνωστικό κοινό μπόρεί να αποβάλλει με την αντιμετώπισή του κάθε κακόβουλο αποστολέα που κρύβεται πίσω από την ανώνυμία του διαδικτύου. Δεν θίγεσαι εσύ που το "φιλοξενείς" αλλά εκείνος που το στέλνει. Φιλικά Λυδία.

Ερμιόνη είπε...

Μαργαρίτα μου, μία βάπτιση που γίνεται από τα χέρια της μανούλας είναι κάτι παραπάνω από αρκετή για να μας αποσυντονίσει! Με το καλό λοιπόν, την Κυριακή και όλα να πάνε καλά!
Φιλιά

Μαργαριτα είπε...

Λυδια μου δυστυχώς δε γινετε αυτο δεν ειναι τα σχολια που γραφουν ο καθενας εχει την αποψη του , δε γινετε για αυτο το φιλτράρισμα, απλα κανουν δημοσιευσει πορνογραφικου υλικου με λινκ για αυτο το κανω, ο καθενας εχει την αποψη του δε θα σβησω ενα σχολιο που λεει δε μου αρεσε αν ειναι δυνατον η γευση ειναι υποκειμενικη δε αρεσουν σε ολους τα ιδια πραγματα.

Ανώνυμος είπε...

Να σου ζησει η κορη, παντα γερη και δυνατη. Εδω και λιγες ημερες εχω ανακαλυψει το blog και εχω ενθουσιαστει!!!! τα μπισκοτακια ψηνονται, εκανα τη διπλη δοση και για τα φιλαρακια του γιου μου. Θα σου πω εντυπωσεις.. και παλι οτι καλυτερο για τη μικρη σου.
Κωνσταντινα.

natasa είπε...

Πανεμορφα φαινονται!Λες να μπορεσω να τα μετατρεψω σε ποντους weight watchers στο μπλογκακι μου? να μην στερουμαστε κ το γλυκακι μας εμεις οι διαιτοτραφουσες!!

margarita είπε...

Οχι φυσικα, μπορεις να κανει ςοτι θέλεις,
να δω εγω ποτε θα αρχισω

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

το κακαο ειναι πικρο η ειναι αυτο που βαζουμε στο γαλα???????????????????????????

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΑΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

ΤΟ ΚΑΚΑΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΟ Η ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΑΛΑ????????????

margarita είπε...

Καλησπέρα
Μαρια το κακο ειναιτ ο πικρό σε σκόνη,
αν βάλουμε αλλό το διευκρινίζω στην συνταγή.
Καλη επιτυχιά!!!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΓΙΝΑΝΕ ΘΕΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΟΥ ΚΑΙ SORRY ΠΟΥ ΣΤΟ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ είπε...

ΒΡΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ???????????

margarita είπε...

Καλησπερα Μαρια, Ναι περνανε απο φιλτραρισμα λογω ποστασταρισματος χυδαιου υλικού....
ΔΕ πειραζει εγω συγνωμμη που δεν απαντησα ειχαμε καποια προβληματα και δεν εμπαινα 2 μερες... Ελπιζω να με συγχωρεσεις.. ΧΑιρομαι που σου αρεσε η συνταγη !!

margarita είπε...

Τι εννεοεις με το πως?

efi είπε...

Οι συνταγες σας κοριτσια ειναι ΤΕΛΕΙΕΣ!!!Αρεσουν πολυ στα παιδια μου και στον αντρα μου!!
συνταγες για διαβητικους εχετε?
Ευχαριστω πολυ!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΟΝΟ ΠΟΣΗ ΜΑΓΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...