translation

Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

Τα Γενέθλια της Χρύσας μου Νο 4

Pin It Σήμερα η μεγάλη μου (πλέον) κόρη έχει τα 4 γενέθλια της, φέτος ήταν μια ζόρικη χρόνια για αυτή πρώτον γιατί έγινε μεγάλη αδερφή … και δεύτερον γιατί πήγε πρώτη φορά σχολείο.
Τα γενέθλια μας ήταν πολύ ωραία, (τα κάναμε μια μέρα νωρίτερα )ήταν εκεί όσοι μας αγαπάνε, πολλοί συγγενείς και φίλοι, ένας πραγματικός χαμός, ευχάριστος χαμός που εύχομαι μόνο τέτοιους να έχουμε..
Η τούρτα ήταν ένα αερικό. Η Χρυσά  πέρσι είχε διαλέξει τον Καρχαρία που τρώει ένα παιδάκι…(μάλλον προετοιμαζόταν για το “μεγάλη αδελφή”…) Φέτος με εξέπληξε και διάλεξε την Νεράιδα, έτσι νόμιζα εγώ  δηλαδή για αυτή με μάλωσε που έκανα χρωματιστές ουρές μέσα στο φόρεμα της, αφού όπως μου είπε τελικά η ιδία, οι νύφες έχουν μόνο άσπρο φόρεμα, όποτε βάση την κόρη μου  η τούρτα ήταν νύφη….
DSC05235-001

Η γέμιση της τούρτας είναι μερέντα.
Αλλά είχαμε και δεύτερη τούρτα για τους μεγάλους με καραμελώμενα αμύγδαλα ,μερέντα και γλυκό του κουταλιού βύσσινο. Μπορεί να ακούγετε κάπως, αλλά ήταν από τις καλύτερες τούρτες γευστικά που έχω κάνει, διαφορετική αλλά άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις…
DSC05232-001

¨Ο μπουφές που εξαφανίστηκε σε χρόνο ντε τε είχε:
Τορτίγιας με κοτοσολάτα (όποιος έχει φάει ξέρει…)
Χάμπουργκερ
Κρέπες με κιμά και τυρί
Σφολιάτα με λουκάνικα (στα προσεχώς)
Lolly cake χωρίς ξυλάκι
Πίτσα
Σπιτικό γύρο σε πιτούλες
Το γράφω κάθε φορά θα το γράψω και φέτος,
Η Χρυσά μου είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε αυτό το blog, το blog έχει γενέθλια ένα μήνα μέτα τα πρώτα γενέθλια της Χρύσας μου,  η Χρυσούλα μου είναι ο λόγος που δημιουργώ όλες αυτές τις τούρτες και τα φαγητά, μέσα από την  κόρη μου βρήκα αυτό που μου αρέσει να κάνω …

23 σχόλια:

Χρυσαυγή είπε...

Αχ, πάρα πολύ όμορφα!!

Πάντα μου άρεσαν οι αναρτήσεις με παιδικά γενέθλια και πάρτυ! Τα καλύτερα φαγητά εκεί τα τρως!!

Πολύ όμορφο το διοργάνωσες και η τούρτα εκπληκτική!!!

Όμως η συνταγή για την άλλη, την ποιο περίεργη τούρτα μου έχει εξάψει το ενδιαφέρον!!

Συγχαρητήρια και να την χαίρεσαι την Χρύσα σου!!!

ntintinas mom είπε...

υπέροχη τουρτα!υπέροχος μπουφές!πεινάω!

Dizzy button είπε...

Καλημέρα!Υπέροχη τούρτα και έχεις κάνει τόοοσες λεπτομέρειες :-)
Να χαίρεσαι την κορούλα σου!

Foteini Thes είπε...

Γλυκειά μου Μαργαρίτα χρόνια πολλά στην πανέμορφη και αξιαγάπητη κορούλα σου!!!!!Να είναι πάντα ευτυχισμένη,υγιής και να προκόψει στη ζωή της σ΄αυτό που η ίδια θα επιλέξει να κάνει!Και εσείς οι γονείς, να είστε πάντα δίπλα της,συμπαραστάτες, φίλοι και συνοδοιπόροι στο διάβα της ζωής της.
Μαργαρίτα μου είναι πολύ συγκινητικό να αισθάνεσαι ότι ο ερχομός του παιδιού σου αποτέλεσε για σένα πηγή έμπνευσης!!!Είναι αλήθεια ότι τα συναισθήματα της γέννησης ενός παιδιού ολοκληρώνουν, ωριμάζουν και δυναμώνουν τη γυναίκα,αλλά και την οικογένεια.Δημιουργούνται δεσμοί άρρηκτοι και παντοδύναμοι,το συγκινησιακό φορτίο είναι μεγάλο και αποκτάς άλλους στόχους.
Ο μπουφές σου εξαιρετικός,πλούσιος όπως αρμόζει σε μία νεράϊδα,η δε τούρτα εντυπωσιακά όμορφη!!!!Συγχαρητήρια σε μία νεαρή μητέρα, της ποίας αυτές οι εκδηλωσεις αγάπης, θα μείνουν αιώνια χαραγμένες στην καρδιά της κορούλας της!Φιλιά πολλά,πολλά.

Conna είπε...

Να την χαίρεσαι τη μεγάλη μικρούλα σου !!!

Πάντα ευτυχισμένη να είναι.

Η τουρτίτσα της υπέροχη.

Φιλιά

Μυρτώ είπε...

Να σου ζήσουν και οι δυο σου οι κορούλες να τις καμαρώνουν κι εκείνες να εκτιμούν τι τους προσφέρει η μανούλα τους! Καλή εβδομάδα (και καλή ανάρρωση από το πάρτυ...)

Marima Zaf είπε...

Kαλημέρα και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συνταγές και φωτογραφίες. Χρόνια πολλά στη Χρυσούλα σου, όλη η οικογένεια να είναι γερή και να τους χαρίζεις την αγάπη σου. Περιμένω καθημερινά και μια νέα συνταγή σου που την χαρακτηρίζει το μεράκι και η λεπτομέρεια των μαμάδων μας... να είσαι πάντα καλά Μαργαρίτα και να δημιουργείς !!!

mia maria είπε...

Χρόνια πολλά στην κουκλίτσα σου να είναι πάντα ευτυχισμένη!
Όλα υπέροχα, γεια στα χέρια σου:)

sundayspoon είπε...

Να σου ζήσει η κουκλίτσα σου και πάντα να περνάτε υπέροχα! Τι ωραία τούρτα και τι λαχταριστός μπουφές...

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα Μαργαρίτα χρόνια πολλά να χαίρεσαι την κορούλα σου να είναι γερή κι ευτυχισμένη.Τέλεια τα έφτιαξες όλα γειά στα χέρια σου.
Φιλιά!!!!

Ερμιόνη είπε...

Να χαίρεσαι την κορούλα σου Μαργαρίτα!
Πάρα πολύ γλυκός ο επίλογος σου, νομίζω ότι σε καταλαβαίνω σε πολύ μεγάλο βαθμό!
Η τούρτα σας υπερ-παραγωγή, γεια στα χεράκια σου! Και αφού είχε και γέμιση μερέντα θα ήταν θεσπέσια!!
Ωραιότατος και ο μπουφές που ετοίμασες, οι τορτίγιας με κοτοσαλάτα φαίνονται πράγματι πολύ καλές!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να την χαίρεσαι την πριγκίπισσά σου Μαργαρίτα μου, που είναι και μια κούκλα!!
Να είναι πάντα γερή και καλότυχη στην ζωή της, και να την καμαρώνεις!!
Της ετοίμασες καταπληκτικά πράγματα για το πάρτυ της, δεν περίμενα και τίποτε λιγότερο από σένα!!!
Και του χρόνου με υγεία!
Φιλιά!

Αγγελικη Ν είπε...

Να σου ζήσει! Χρόνια πολλά!
Όνειρο η τούρτα!

Martha είπε...

Να τη χαίρεσαι και να τη γιορτάζεις πάντα τη μικρή σου, και "μεγάλη αδερφή" και την ευχαριστούμε κι εμείς, που εξαιτίας της, σε γνωρίσαμε με το blog σου! Φιλιά πολλά!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Μαργαρίτα μου να σου ζήσει να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη.Κουκλίτσα είναι!Η τούρτα φανταστική αλλά και όλα τα υπόλοιπα, μπράβο σου!!!
Φιλιά!

Vita είπε...

Να χαίρεσαι τη Χρύσα σου και να την καμαρώνεις γερή κι ευτυχισμένη. Πραγματικά χορταστικός μπουφές για μικρούς και μεγάλους!

sosoka είπε...

Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις! Και αυτήν και το νέο σας μωρό! Και φυσικά την ευχαριστούμε όλες και όλοι που ήταν η αφορμή να ξεδιπλώσει η μανούλα όοοολο αυτό το ταλέντο και να το μοιραστεί μαζί μας!

margarita είπε...

Σας ευχαριστω πολυ, χαιρομαι που εχω τοσες διαδυκτιακες φιλες και ευχομαι και σε σας τα καλυτερα για τις οικογενειες σας.
Τα παιδια μας ειναι πηγη επνευσης μας, αλλάζουμε το μελλον για να ζουν αυτα καλυτερα ( σε άλλη χωρα μαλλον)!!!
Την συνταγη γι ατην τουρτα δε την εχω δεν εβγαλα φωτο γιατι εκανα οτι μου ηρθε εκεινη την ωρα οποιος θελει να του την στειλω να μου γραψει απο κατω το εμαιλ του, μπορει καποια στιγμη να την ξανακανω...
Φιλια πολλα !!!!

Beauty Follower είπε...

Να την χαιρεσαι!
Παντα μου αρεσουν τα παιδικα παρτυ για τις πλουμιστες τουρτες και τα μπουφε :)

Ειρήνη είπε...

παντα τετοια!χαιρομαι να βλεπω χειροποιητους μεζεδες!η κουκλα σου να τα χιλιασει να ειναι παντα χαμογελαστη!

margarita είπε...

ΣΑς ευχαριστω πάρα πολυ και σεις τα καλυτερα για τις οικογένειες σας!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,ομορφιά μου!!!Χρόνια πολλά στη μικρή Χρύσα!!!Υγεία και χαρά της εύχομαι! Χαίρομαι που σε βλέπω να ασχολείσαι με τόσο ωραία πράγματα,αυτά θα μείνουν για πάντα στη μνήμη των παιδιών,δίνεις καλό παράδειγμα και σ'αυτούς και στης άλλες μανούλες!!!Με αγάπη, ΑΘΗΝΑ(πιάνο)!!!

margarita είπε...

Καλησπέρα
πιανοδασκάλα μου, τι κανεις?πόσο χαιρομαι που διάβασα σχόλιο σου!!!! Σε ευχαριστω για τις όμορφες ευ΄χες σου, τα καλύτερα στα παιδάκια σου, πάρε τηλεφωνο όταν μπορεσεις να τα πούμε. Φιλάκια πολλά

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...