translation

Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Υπέρ-αφράτο κέικ λεμονιού

Pin It

Αφρός όχι αστεία!!!
 ύ
Υλικά
2 φλιτζ. του νες φαρίνα
2 φλιτζ. του νες ζάχαρη
5-6 αβγά (ανάλογα το μέγεθος)
250γρ. βιτάμ
1 κεσ. γιαούρτι
λίγο γάλα
ξύσμα από 1 λεμόνι
2 βανίλιες

Γλάσο
2 λεμόνια τον χυμό τους το ξύσμα από το 1
νερό
1 κ.σούπας νισεστέ
2 κ.σούπας ζάχαρη
Συνταγή
Χτυπάμε πρώτα τα αβγά με τη ζάχαρη να γίνουν κρέμα.
DSC04951-001
DSC04950-001
(αυτό το μέγεθος κούπας χρησιμοποίησα)
Βάζουμε το γιαούρτι σε ένα φλιτζάνι του Νες και συμπληρώνουμε με γάλα μέχρι να γεμίσει το ποτήρι,Έπειτα ρίχνουμε το αλεύρι  με το γιαούρτι και το χτυπάμε για 1 λεπτό.
DSC04952-001
έπειτα προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά της συνταγής.
DSC04953-001
Απλώνουμε σε αλευροβουτυρωμένο ταψί 30-32 εκ  το μείγμα  από το κέικ,

DSC04954-001
Το ψήνουμε στους 175 βαθμούς (στις αντιστάσεις) για 40-50 λεπτά μέχρι να βγαίνει καθαρή η οδοντογλυφίδα.Το αφήνουμε να κρυώσει.
Γλάσο
Βάζουμε τον χυμό των λεμονιών και το ξύσμα σε μια κούπα του Νες και προσθέτουμε νερό για να γέμιση μέχρι επάνω, βάζουμε το χυμό σε ένα κατσαρόλι με την ζάχαρη να βράσει,
DSC04955-001
σε λίγο νερό διαλύουμε το νισεστέ,
DSC04956-001
και το ρίχνουμε μέσα στον χυμό ανακατεύουμε συνέχεια μην σβολιάσει,
DSC04959-001
μόλις πήξει το βγάζουμε από την φωτιά φωτιά και το ρίχνουμε στο κρύο κέικ.
DSC04960-001
                     Καλή Επιτυχία!!!
 

Υ.Γ. Μπορείτε να  χτυπήσετε  τα υλικά όλα μαζί αλλά το αποτέλεσμα δε θα είναι τόσο αφράτο.


Φωτογραφίες αναγνωστών:

2012-10-18 19.52.43

43 σχόλια:

Dimitra είπε...

Λατρεύω το κεικ λεμόνι! Γιαμ γιαμ.

Ειρήνη είπε...

η γευση και το αρωμα του λεμονιου ειναι παντου υπεροχη!θα το φτιαξω, οι φωτογραφιες παντως ειναι εξαιρετικες!

deskalts είπε...

Καλημέρα. Μου φαίνεται τέλειο !!! Θα το κάνω το ΣΚ. Μία διευκρινήση μόνο, το γιαούρτι να είναι στραγγιστό ή με πέτσα ?????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!!!

Foteini Thes είπε...

Μαργαρίτα μου πρέπει να γίνεται πολύ νόστιμο αυτό το λεμονάτο κέϊκ!Αγαπώ τις υπόξινες γεύσεις και τα ελαφρά σιροπιασμένα γλυκά..άρα το συγκεκριμένο είναι του απολύτου γούστου μου!Πολύ σύντομα θα δοκιμαστεί..θα μοσχομυρίσει το σπίτι!!!!Φιλιά πολλά,πολλά.

Conna είπε...

Λεμονάκι μυρωδάτο. Τέλειο το κεκάκι.

Φιλιά

margarita είπε...

Καλησπερα,
εχει έντονη την γευση του λεμονιου, σε ξινιζει ευχαριστα, αλλα το γλάσσο ειναι που το κανει ιδιαιτερο.
Deskalts εβαλα αγελαδιτσα, ξερεις σε εκεινη την διαφημιση το το τρωει εκεινος ο κακάσχημος νομιζω ΡΟυβα τον λενε....χαχαχα

Καναδεζα είπε...

Μήπως γίνεται να ζυγίσεις την Ζάχαρη ...!!!!!!' Ευχαριστώ !!!!! <3

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δείχνει απίστευτα αφράτο!
Ασε που στα λεμονογλυκάκια έχω μεγάλη αδυναμία!

ΥΓ. Ακόμα γελάω με το σχόλιό σου για τον Ρουβά τον ... κακάσχημο χα χα χαα!
Φιλιά, καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

πολλα γλυκα ... φαγακι δεν βλεπου μετα την αποχωριση. μηπως θα πρεπει να την επαναφερουμε?

margarita είπε...

Καλησπερα ανωνυμε,
δεν υπεγραψα καμια συμβαση τι θα κανω με κανενα,
Νομιζω οτι θα επρεπε να κοιταει ο καθενας την δουλεια του...

margarita είπε...

Καναδεζα μου μολις μπορεσω γιατι εχω και χαλασμενη ζυγαρια θα το κανω, νομιζω ειναι 250γρ αλλα θα σου πω σιγουρα.
Μα Ελενα μου δικιο δεν εχω το παιδι δε βλεπετε...

Ανώνυμος είπε...

γιατι δεν βρισκω παλιες συνταγες σας; ψαχνω καποιες light με κουακερ

Vasaki είπε...

πως μπορω να βρω παλιες συνταγες σας;

Beauty Follower είπε...

Μολις σημερα ελεγα με μια φιλη οτι θελω να φτιαξω ενα τετοιο κεικ!

Χρήστος Δημάδης είπε...

Μαργαρίτα, μία διευκρίνηση, το γιαουρτάκι λες το ρίχνω μαζί με το αλεύρι και το χτυπώ για 1 λεπτό , και αμέσως μετά βάζω το γιαούρτι σε μια κούπα του νες και συμπληρώνω με γάλα.. τελικά τι κάνω;; και κάτι άλλο πόσο νερό πρέπει να χρησιμοποιήσω;;

Χρήστος Δημάδης είπε...

συγνώμη για το όνομα αλλά δεν το πρόσεξα!!! χαχαχα

έπρεπε να μπω με το δικό μου _ Χαρά!!!

margarita είπε...

Καλησπέρα
Δυστυχώς δε θα μπορεσε να τις βρειτε... παντως το blog ενημερωνεται καθημερινα
Χαρα μου εχεις δικιο το εχω διορθωσει αν θελεις ξαναδιάβασε την συνταγη την συνταγη.

mk είπε...

το εφτιαξα και αυτο το γλασο του δινει πολυ νοστιμια, μονο που δεν μου εγινε οσο αφρατο το περιμενα !!!!

margarita είπε...

Καλησπερα Mk
ειναι ενα κεικ που για πολλες μερες μενει
σαν να το εφτιαξες την ιδια μερα, μαλακο γευστικο χωρις να τριβετε.
καμια φορα παιζουν ρολο και τα υλικα που χρησιμοποιει ο καθενας,
Οντως το γλασο του δινει αλλη οξυτητα στην γευση..
εντονη γευση λεμονιου.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΤΟ ΒΙΤΑΜ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ?ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΩΜΕΝΟ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΜΑΡΙΑ.

margarita είπε...

Καλησπέρα
Μαρια μου ειναι σε θερμοκρασιά δωματιού ναι στο τελος μπαίνει. Καλη επιτυχιά

nafchica είπε...

Μαργαριτα πραγματικα δεν εχω ξαναφαει τοοοοσο αφρατο κεικ και ταυτοχρονα τοσο νοστιμο!!!Το κακο ειναι οτι τελειωσε γρηγορα...μολις το εφτιαξα εφαγα σχεδον το μισο ταψι...

nafchica είπε...

οπως ειπε και μια φιλη που προλαβε να δοκιμασει...ειναι κεικ λεμονιου αλλα ειναι τελειο!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΓΑΛΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ?

margarita είπε...

Καλησπέρα
Θα βάλεις το γιαουρτι μεσα στο φλυτζάνι του νες και το υπολοιπο που θα μεινει θα το συμπληρωσεις με γάλα

Stavroula είπε...

Καλημέρα!!! Μόλις το έκανα κι εγώ, χωρίς γλάσσο όμως! Είναι άπαιχτο!!! 1η φορά όλες οι αναλογίες είναι σωστές! Και βγήκε πολύ αφράτο!!!

afrodity Smirnis είπε...

φανταστική συνταγή!! θα γίνει και βασιλόπιτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.
Η καλύτερη συνταγή για κέικ με ή χωρίς γλάσσο.
Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις σας.
Στέλλα απο Χανιά.

margarita είπε...

Σε ευχαριστω πολυ!!!
Καλη Χρονια!!!

Καναδεζα είπε...

Καναδεζα είπε...

margarita είπε...

ΕΛΙΖΑ είπε...

τοσες ωραιες συνταγες εχω φτιαξει απο σας...το μοναδικο που απετυχε...μηπως το αλευρι ειναι λιγο???συγχαρητηρια για το SITE ΣΑς

margarita είπε...

Καλησπέρα
Σε ευχαριστω πολυ!!!
Αυτό το κεικ εχει μια ιδιαιτεροτητα στον χτύπημακαι την σειρα των υλικών αν αλλαξεις τροπο δεν υπαρχει περιπτωση να πετυχει.

Chrissa είπε...

Σκέτη αποτυχία !!!!!!!!! Πρώτη μου φορά πέταξα όλο το κέικ !!!!!!! δεν φούσκωσε καθόλου, εννοείται ότι μαγειρεύω 25 χρόνια. Από το blog σας πρώτη φορά μου αποτυγχάνει κάτι !!!

margarita είπε...

Καλησπέρα
Χρυσα πρεπει να ακολουθησεις την σειρα που χτυπάς τα υλικα ισως για αυτο δε σου πέτυχε
Αν θέλεις όμως πες μου πως ηταν το κεικ μηπως βρούμε το λάθος.

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτήσω κάτι αφού βάλουμε το αλεύρι μετά πόσο χτυπάμε το Βιτάμ? Δεν θα ξεφουσκώσει το μείγμα?

margarita είπε...

Καλησπερα
Αν θελεις για πιο σιγουρα λιωστω εντελως,
Αλλιως το βουτυο μαλακο σε θερμοκρασια δωματιουμ και το χτυπας σε χαμηλη ταχυτητα,
Καλη ΕΠιτυχια!!!!!!

-χ- είπε...

Καλησπερα.. Εχω πεταξει 3 διαφορετικα κεικ απο αυτη τη συνταγη.. Τη μια πιο χαλια απο την αλλη. Φουσκωνει στα 15 λεπτα ψησιματος και μετα ξεφουσκωνει. Οχι δεν ανοιγω το φουρνο. Μπορεις να μου δωσεις τις αναλογιες σε γραμμαρια και οχι σε κουπες?? Η δικη μου κουπα του κλασσικου νες(η κοκκινη) χωραει 170 γραμμαρια αλευρι, ο πινακας μετατροπων στο ιντερνετ δινει 1 κουπα αλευρι ιση με 120-140 γραμμαρια αλευρι. Οπως καταλαβαινεις, στις δυο κουπες αλευρι εχω διαφορα 100 γραμμαρια αλευρι. Με λιωμενο βουτυρο καταστροφη.Σε θερμοκρασια δωματιου, παλευεται. Δεν εχω υπομονη να περιγραψω τι εχω κανει (καθως βγαζω απο το φουρνο την 4 πλεον αποτυχια(, ομως δεν φτιαχνω πρωτη φορα κεικ. Αν θα μπορουσες να κανεις τις μετατροπες και να διορθωσεις την συνταγη, ισως να μπορουσα να βγαλω ακρη. Ευχαριστω

-χ- είπε...

ΥΓ στο προηγουμενο μηνυμα... 2 κουπες αλευρι με 2 κουπες ζαχαρη ειναι τρομερα μεγαλη δυσαναλογια.. Εξ ορισμου της δοσομετρικης κουπας, σημαινει γραμμαρια ζαχαρη.. 1 κουπα ζαχαρη = 200 γρμ. Και αντιστοιχα για το αλευρι , 1 κουπα οπως προειπα ειναι 140 γρμ αλευρι. Κεικ με αναλογια 280γρ αλευρι - 400γρ ζαχαρη ειναι λιγο παραλογο νομιζω.. Μηπως εννοουσες 1 κουπα ζαχαρη. Σκεψου μονο μονο σε τσουρεκι σε 1200 αλευρι βαζεις 400 ζαχαρη..

DIMITRIS είπε...

Καλησπερα
Θα προσπαθησω να το κανω με γραμμαρια για να βγαλω την συνταγη
οι ποσοτητες ειναι αυτες που γραφω, το αλευρι οταν μπαινει στην κουπα δεν θα ειναι αφρατο ειναι γεματο πολυ . ειναι περιπου 400 γρ, οι 2 κουπεςοι κοκκινες του νες,
Αν θελεις δοκιμασε και βαλε 500γρ φαρινα
Η ζαχαρη ειναι τοσο οσο γραφω,
Καλη Επιτυχια!!!

-χ- είπε...

Στα 500 γρμ αλευρι μπορω να δικαιολογησω την ζαχαρη.. Εγω στην κουπα βαζω αλευρι ισα με το χειλος της κουπας, το οποιο ζυγισμενο ειναι 160 γρμ. Η πραγματικοτητα ειναι οτι το μιγμα μου γινεται σαν παχυρρευστος χυλος οταν το βαζω στο ταψι.. Αφου εξαντλησα την ποιοτητα του αλευριου, την θερμοκρασια των υλικων, το ψησιμο, το βιταμ αν ειναι λιωμενο η απλα παχυρρευστο, τα αβγα αν ειναι σε σωστο μεγεθος και ο, τι αλλο μπορεις να φανταστεις.. τοτε καταλαβα οτι κατι ειναι λαθος στην ποσοτητα του αλευριου. Θα δοκιμασω εκ νεου, βαζοντας 500 γρ φαρινα.. Οχι τιποτα αλλο, εχω βαλθει να το κανω βασιλοπιτα!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστω για την απαντηση!

DIMITRIS είπε...

Kαλη Επιτυχια
Η συνταγη αυτη βασίζεται στην συνταγη που εχω η βασιλόπιτα της πεθεράς μου
αν θέλεις δε την και εκεινη.
Καλές Γιορτές περιμένω εντυπωσεις!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...