translation

Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

Κρέπες γεμιστές με κιμά ή τυρί

Pin It Σήμερα γιορτάζει ο αντρούλης μου!!! Κεραστείτε!!!
DSC05152-001

Υλικά για 30 κρέπες
Μια δόση κρέπες
Γέμιση με κιμά
1/2 κιλό κιμά
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
1 σκελίδα σκόρδο
λίγο λάδι
αλάτι, πιπέρι
λίγο κύμινο (προαιρετικά)
Γέμιση με τυρί
1/2 κιλό τυρί φέτα
1 αυγό
πιπέρι
Επάλειψη
βιταμ λιωμένο
Συνταγή
Κάνουμε τις κρέπες όπως γράφει στην συνταγή.
Σε μια κατσαρόλα τσιγαρίζουμε με λίγο λάδι το κρεμμύδι και το σκόρδο, να ροδίσουν, ρίχνουμε τον κιμά και τα μπαχαρικά, τον τηγανίζουμε για 4-5 λεπτά μέχρι να ασπρίσει. αποσύρουμε το τηγάνι από το μάτι.
DSC05136-001
Σε ένα άλλο μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά για την γέμιση με το τυρί,
DSC05138-001
τα βάζουμε σε ένα τηγανάκι και τα σοτάρουμε για 2-3 λεπτά να ψηθεί το αυγό.
DSC05139-001
Περνούμε τις κρέπες μια μια και τις βουτυρώνουμε από την μια πλευρά μόνο,
DSC05137-001
τις γυρνάμε από την μη βουτυρωμένη πλευρά, βάζουμε μια κουταλιά τις σούπας από όποια γέμιση επιθυμούμε,
DSC05140-001
τυλίγουμε την κρέπα με τις 2 πλευρές και την ρολλάρουμε στο κέντρο, όπως στις φωτογραφίες,
DSC05141-001
DSC05142-001
Βάζουμε τις κρέπες σε ένα ταψί,
DSC05143-001
και τις ψήνουμε για 10 λεπτά στους 180 βαθμούς. (Αν θέλετε από πάνω τρίβετε λίγο κασέρι, κίτρινο τυρί.
DSC05148-002
                  Καλή Επιτυχία!!!
Η συνταγή και η εκτέλεση είναι της κουμπάρας μου Ελένης Μάγδη.
Υ.Γ Η ποσότητα που αναφέρω είναι με αυτή την συνταγή για κρέπες.

17 σχόλια:

Ροδανθη είπε...

Μαργαρίτα μου χρόνια πολλά να χαίρεσαι τον αντρούλη σου.Πολύ ωραίες οι κρεπούλες σου ότι πρέπει για κέρασμα με μπυρίτσα.
Να είσαι καλά καλή σου μέρα!!!!

Conna είπε...

Να τον χαίρεσαι Μαργαρίτα μου ... πολύχρονος.

Πέρασα να κεραστώ ... χτυπάω αγαπημένη κρέπα ... θα επανέλθω για το γλυκάκι.

Φιλιά

Αγγελικη Ν είπε...

Χρόνια πολλά Μαργαρίτα! Να τον χαίρεσαι! Πολύ όμορφη πρόταση οι κρέπες! Μου αρέσει που δεν βάζεις σάλτσα, κρέμα κλπ Θα είναι πιο ελαφριές!

Ξανθή είπε...

Χρόνια Πολλά να τον χαίρεσαι.
Εγώ έχω αντικαταστήσει τα έτοιμα κανελόνια με κρέπες χρόνια τώρα.

stevenkyp είπε...

ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΣΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ ΤΑ ΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΙΣ ΒΡΕΧΩ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΛΙΠΑΡΩΝ η ΜΕ ΕΒΑΠΟΡΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΕ ΣΟΥΠΕΡ .ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαργαριτούλα μου σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σου ζήσει η κολόνα του σπιτιού σου!
Να είναι γερός, καλότυχος, και να χαιρόσαστε ο ένας τον άλλον!!!!
Το κέρασμά σου όπως πάντα υπέροχο!!!
Φιλάκια!

Ερμιόνη είπε...

Μαργαρίτα μου να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!
Είμαι σίγουρη ότι θα του κάνεις μια υπέροχη γιορτή με πολλά καλούδια από τα χεράκια σου!
Παίρνω από μία κρέπα και σε φιλώ!
Να περάσετε υπέροχα εύχομαι!

sundayspoon είπε...

Να τον χαίρεσαι και ό,τι επιθυμεί!
Όσο για τις κρέπες, φαίνονται υπέροχες. Και η παγωμένη μπυρίτσα της φωτογραφίας δεν με χαλάει καθόλου ως συνοδευτικό...

Χριστιάνα Βαρδάκη είπε...

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, στον σύζυγό σου, μα ιδιαίτερα στην πατρίδα μας, την νύφη του βορρά, τη μεγάλη φτωχομάνα, τη Θεσσαλονίκη μας!

ΕΛΕΝΗ είπε...

Χρόνια πολλά Μαργαρίτα μου να τον χαίρεσαι, να είστε πάντα γεροί και ευτυχισμένοι!Πολύ ωραίες οι κρέπες σου και ελαφριές!
Φιλιά!

Foteini Thes είπε...

Μαργαρίτα μου ολοψύχως εύχομαι χρόνια πολλά στον άντρα σου!!Να τον χαίρεστε και να είστε πάντα ενωμένοι και γεροί να καμαρώνετε τα παιδιά σας!!!
Οι κρεπούλες σου φανταστικές!Υπέροχο αλμυρό κέρασμα με πολλές δυνατότητες παραλλαγών και προσθηκών στα υλικά.Μακάρι να είχα τη δυνατότητα να κεράσω και εγώ μια που γιορτάζει και μένα ο γυιός μου!Σου χρωστώ ,ενα γλυκάκι!!!Φιλιά πολλά,πολλά.

Kamikaze είπε...

Ώχ παναγία μου τι βλέπουν τα μάτια μου ....... δεν το συζητάω είναι τέλειες!
Καλησπέρες πολλές.

Ειρήνη Ε. είπε...

Πολύχρονος ο καλός σου, Μαργαρίτα. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις! Θα κεραστούμε από τις κιμαδένιες κρέπες σου, αλλά θα πιούμε και λίγη μπυρίτσα, να ευχηθούμε. Και του χρόνου, να γιορτάσετε με υγεία.
Καλό Σαββατοκύρικο.

Beauty Follower είπε...

Να τον χαιρεσαι!!!

margarita είπε...

Σας ευχαριστω πολυ και εσεις να χαιρεστε τις οικογενειες σας γεροι και δυνατοι!!!!
ΦΩτεινη μου να χαιρεσε το καμαρι σου εμεις θα κεραστουμε απο κοντά....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΣΙΤΕ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ..ΑΝ ΦΤΙΑΞΩ ΤΗΝ ΖΥΜΗ,ΤΙΣ ΤΙΓΑΝΙΣΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΞΗ ΛΟΓΟ ΠΌΛΛΩΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΓΑΛΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΨΗΞΗ ΝΑ ΤΙΣ ΓΕΜΙΣΩ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΨΗΣΩ ....ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ 8Α ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ....

margarita είπε...

ΚΑλησπέρα
Επειδη εγω τις έκανα για τα γενεθλεια της κόρης μου, τις εβαλα στην καταψυξη οπως τις βλεπεις ετοιμες με την γεμιση σε ταψακια μιας χρησης και το μονο που εκανα εκεινη την μερα ηταν να τις ψησωστο φουρνο
Καλά στεφανα !!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...